ARA A PORTADA
Les noies del Club donen l'or a Espanya als Jocs del Mediterrani

- Les noies del Club donen l'or a Espanya als Jocs del Mediterrani

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 30 de juny de 2018 a les 23:39
Campiones. Una vegada més, les waterpolistes del Club Natació Sabadell van ser decisives en un nou títol de la selecció estatal. La seva aportació va permetre guanyar a Itàlia (9-8) en la final dels Jocs del Mediterrani disputada a Tarragona i fer-se amb l'or.
L'equip de Miki Oca, però, no ho va tenir fàcil. El combinat italià va posar moltes dificultats i fins i tot va fregar l'empat en l'última acció del partit. Després del 2-2 del primer quart, Espanya va marcar diferències fins a un 8-4 que semblava determinant. Però una mica de relaxació i la reacció italiana van propiciar un últim quart molt emocionant. Maica García va tornar a ser decisiva en el pitjor moment anotant el 9-7.
De fet, dels altres 8 gols del combinat nacional, 7 també van tenir protagonisme sabadellenc: Anni Espar (2), Mati Oriz (1), Bea Ortiz (1), Laura Leitón (2) i Judith Forca (1). Aquest or dels Jocs del Mediterrani suposa una injecció de moral pensant en la gran cita d'aquest 2018, l'Europeu de Barcelona que s'inicia en dues setmanes. És el gran repte d'Espanya i de les noies d'or del Club Natació Sabadell que tenen l'oportunitat d'ampliar el seu impressionant palmarès d'èxits internacionals.
Notícies recomenades
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong
-
Esports El CNS vòlei masculí, segon a la Lliga Catalana