ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Victòria de prestigi davant les vigents campiones (9-13)
La selecció no va donar opció a l'actual campiona
- Victòria de prestigi davant les vigents campiones (9-13)
Publicat el 15 de juliol de 2018 a les 00:04
Actualitzat el 17 de juliol de 2018 a les 16:57
Debut immillorable. Les noies del Club Natació Sabadell lideren el triomf davant les vigents campiones, Hongria per un contundent 9 a 13.
Tot i començar amb un gol en contra obra de la màxima golejadora de les hongareses Dorottya Szilagyi, autora de quatre dels nous gols, ràpidament les noies de Miki Oca van capgirar el marcador amb dues ràpides accions obra de les waterpolistes del CN Sabadell, Bea Ortiz i Maica García. De nou, Szilagyi tornava a igualar l'electrònic (2-2). Quan tot semblava que s'arribaria al final del primer període amb el resultat d'empat a 2, una genialitat, quan faltaven tres segons, de la màxima golejadora del partit Bea Ortiz (6 gols), va servir perquè el combinat de Miki Oca tanqués el primer quart amb un mínim avantatge.
En els següents vuit minuts d'encontre la tònica va ser la mateixa del primer quart. Intercanvis entre les dues seleccions en què les defenses s'imposaven als atacs. Els gols de les nedadores Anni Espar i Bea Ortiz permetien mantenir l'avantatge després de setze minuts de màxima igualtat (4-5).
En el tercer període va el decisiu: les nombroses exclusions visitants per culpa de les defenses portades fins al límit i sumat a l'excel·lent partit de Laura Ester sota pals (8/17) va permetre que les jugadores de Miki Oca eixamplessin l'avantatge fins al 5 a 8 gràcies als tres gols de les boies del CN Sabadell, Paula i Maica (2).
En el darrer i definitiu quart, les nedadores de Miki Oca no van donar marge a la sorpresa, ans al contrari: la gran defensa espanyola i l'encert ofensiu liderat per Bea Ortiz va permetre sumar una victòria importantíssima davant les vigents campiones d'Europa (9-13).
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria