ARA A PORTADA
-
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
-
La pastisseria Sant Marc tanca definitivament i Sabadell perd un llegat xocolater de 50 anys d'història Marta Ordóñez
L'Esperit Black es queda prop de l'ascens en Ultimate
- Sol a dojo i molta calor
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
22 de juliol de 2018 a
les 21:05
Actualitzat el
14 de març de 2019 a les
09:16
El Campionat d'Espanya d'Ultimate (modalitat mixta) celebrat a l'Estadi Josep Molins de Sant Oleguer va permetre conèixer molt més un esport (es tracta de fer avançar un disc volador o frisbee cap al camp contrari sense poder córrer amb el disc a la mà) que està aconseguint molts adeptes a la nostra ciutat. De fet, dos equips sabadellencs han participat en aquest certamen i un d'ells ha estat a prop de l'ascens a Primera Divisió. L'Esperit Black va lluitar fins l'últim partit amb opcions, però la seva derrota davant el Burgüinos (8-15) el va deixar sense premi. El conjunt burgalès acompanya al gran favorit, Sharks Barcelona, que va guanyar tots els partits, en el camí a la màxima categoria. El segon equip local, Esperit White, va acabar sisè.
El balanç va ser considerat "molt positiu" per Enrique Cipriano, president i alma mater de l'entitat sabadellenca. "Hem donat la cara davant rivals molt més potents i tots els jugadors i jugadores s'han entregat al màxim". També va voler destacar una altra circumstància que es valora molt en aquest esport com és l'esportivitat. Cal subratllar que els partits són autoarbitrats pels mateixos jugadors. Es fa una classificació de fair play i els conjunts locals van acabar en segona i tercera posició només superats pel campió Sharks. També va ser un èxit l'organització del torneig (dues intenses jornades) per part de l'Esperit amb l'entrega de trofeus com a colofó.
Notícies recomenades
-
Esports
Un miler de nedadors participen en el Campionat d'Espanya Open a Can Llong
-
Esports
El Tennis Sabadell consolida l'Open Lexus femení internacional en la seva tercera edició
-
Esports
El món del motor plora la mort de José López Mateos 'Lomat'
-
Esports
Alan Godoy: "Vaig viure sis mesos molt especials a Tarragona, però em puc imaginar com serà la rebuda"
-
Esports
D'entrenar al carrer a guiar campions de l'NBA: el mètode de Iandrey Panisa es consolida al Sant Nicolau
-
Esports
Tres premis amb accent sabadellenc a la Nit del Dirigent