ARA A PORTADA
L'OAR Gràcia es prepara per a la Final Tour Català d'handbol platja
- Dia estiuenc i serè
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 24 de juliol de 2018 a les 17:34
Actualitzat el 26 de juliol de 2018 a les 19:35
L'handbol platja serà protagonista a la nostra ciutat a partir d'aquest pròxim divendres i fins al diumenge. Les instal·lacions de sorra de l'OAR Gràcia-úniques fixes i amb llum artificial de Catalunya-acollen la Final del Tour Català d'aquesta especialitat en tres intenses jornades. Participen 74 equips en diferents categories i un total de 150 jugadores i jugadores. La competició arrenca el divendres amb els equips dividits en dos grups segons la categoria. Després es faran els encreuaments a partir de quarts de final.
És la primera vegada que aquesta competició se celebra al Vallès i suposa un pas més en la potenciació de l'handbol platja. Sabadell tindrà tres equips, dos infantils (masculí i femení) i un sènior femení de l'OAR Gràcia que ja van participar, amb notable èxit, al torneig OAR Experience. També s'espera una notable presència de públic i l'organització col·locarà unes 200 cadires en el perímetre del recinte. Cal recordar que es tracta de l'antic camp del CE Mercantil ara convertit en un gran escenari de sorra.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria
-
Esports
De torneig familiar a referent del futbol formatiu: els 25 anys de la Pirineus Cup
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"