ARA A PORTADA
- Dimecres ennuvolat i possibles ruixats
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
28 d’agost de 2018 a
les 19:09
Actualitzat el
29 d’agost de 2018 a les
14:06
Les jugadores infantils de bàsquet del Club Natació Sabadell, Marina Asensio i Joana Reid, van ser protagonistes destacades en el prestigiós torneig internacional BAM L'Alqueria que es va disputar a València. És un certamen que reuneix alguns dels millors equips d'Europa menors de 14 anys. Espanya hi va participar amb dos combinats.
Les dues representants sabadellenques van jugar en diferents equips i van brillar amb llum pròpia. Es van enfrontar a rivals de gran nivell com Finlàndia, Portugal, Polònia o Grècia. Els dos equips d'Espanya, anomenats Blanca i Vermella, van arribar a la final del torneig i, per tant, van ser rivals. El triomf va ser per l'Espanya Blanca liderada per Marina Asensio, però la Joana va quallar també un gran partit tant en atac com en defensa.
Una excel·lent experiència per les dues jugadores de la secció de bàsquet del Club que des de fa unes temporades aporta moltes representants a les diferents concentracions de la selecció espanyola. Cal recordar la recent actuació de Clara Gómez, que es va proclamar campiona del Torneig de l'Amistat disputat a Niça (França).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell