ARA A PORTADA
-
-
Sánchez donarà veu a “organitzacions, ciutadans i associacions” perquè opinin sobre l’opa del BBVA al Banc Sabadell Manel Camps
-
Crítiques al Govern de Sabadell per l'execució del pressupost: “No són uns bons gestors” Albert Acín Serra
-
L'apagada encara passa factures als aparells d'algunes llars de Sabadell: "Són cases antigues o sense protecció" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La gespa de la Creu Alta preocupa al vestidor arlequinat
L'estat de l'herba de l'Estadi en la primera jornada ha encès les alarmes

- Divendres ennuvolat

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 29 d’agost de 2018 a les 20:44
Actualitzat el 30 d’agost de 2018 a les 22:48
La imatge de l'Ángel Martínez intentant enganxar un tros gran d'herba aixecada només és la prova de què l'estat de la gespa de l'Estadi Municipal Creu Alta no és el més adeqüat. El cos tècnic i el vestidor, sense dir-ho obertament, comencen a estar preocupats. La reflexió és clara: si ara no està bé i la pilota no roda com caldria, què passarà quan arribi el dur hivern amb el fred i les pluges? De moment, es vol donar un temps de marge perquè es pugui posar remei i la prova de foc seria el 9 de setembre amb la visita del Barcelona B.
La temporada anterior ja van ser moltes les queixes des del vestidor arlequinat. Només en les darreres jornades la gespa va oferir un bon aspecte. Per això estranya que ara torni a oferir un estat preocupant. I això no és tot. Tampoc l'herba de l'Estadi 'Josep Molins' de Sant Oleguer presenta el millor aspecte. De fet, la sessió prevista per aquest dijous s'ha traslladat al Poliesportiu Olimpia per evitar un empitjorament o el risc de lesions.
Una circumstància que no agrada gens al tècnic Toni Seligrat, que aquesta setmana volia treballar en gespa natural, l'escenari que es trobaran dissabte a Conca. Per cert, les notícies que arriben des de Castella-La Manxa no són gaire positives. El camp de La Fuensanta es troba en un estat acceptable en general, però la zona de l'àrea petita de cada porteria és un autèntic drama, amb forats, desnivells i pràcticament de terra. Un malson pels porters.
Notícies recomenades
-
Esports Impacte directe de més de 8 milions i mig d’euros/any als clubs catalans per la bonificació de la Seguretat Social dels entrenadors del futbol formatiu
-
Esports El CE Sabadell ja coneix el primer rival en la lluita per l'ascens
-
Esports Dani Mérida es corona al tercer ITF Men’s World Tennis Tour del Cercle Sabadellès
-
Esports El Mercantil baixa a Nacional després d'un cruel i dramàtic desenllaç de lliga