ARA A PORTADA
-
-
-
Història Quan Josep Pla deia que Sabadell li semblava la ciutat més catalana del Principat de Catalunya Jaume Barberà Canudas
-
Sabadell La Marina, la Berta i el Marc: tres universitaris de Sabadell estudiant la carrera amb la nova nota de tall més alta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Esports Un molt bon CE Sabadell empata davant de l'Espanyol en el segon test de pretemporada Marc Segarra Rodríguez
- Petits núvols taparan el sol
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
29 d’agost de 2018 a
les 14:04
Actualitzat el
29 d’agost de 2018 a les
14:58
El futbol territorial sabadellenc i el Can Rull CF estan de dol per la mort, a l'edat de 81 anys, de Marcelino Seguí, cofundador del club canrulenc i president en diferents etapes, entre les dècades dels 70 i 90. Més que un president, el Marcelino es va convertir en l'alma mater del club. Va fer de tot: president, delegat, entrenador i fins i tot de massatgista. Ha estat sempre al costat del seu club i els últims anys era habitual veure'l a la Zona Esportiva presenciant partits i fent-la petar amb els amics i companys de junta. Fa un parell d'anys li van tributar un homenatge.
En la faceta més humana, era un home molt conegut en el barri de Gràcia, on vivia des de fa molts anys. Era fuster i estava al capdavant de la fusteria que portava el seu nom, molt a prop de la Plaça del Treball on era habitual jugador de petanca. Tothom destacava el gran tracte amb la gent i la seva generositat. L'actual president del Can Rull, Carlos Murciano, destacava precisament la seva "gran generositat i ganes de treballar. Era una institució al club". Toni Cáceres, coordinador del F. Base del Centre d'Esports, va coincidir molts anys amb Marcelino en el Can Rull i assegura que "es desvivia perquè tot funcionés. Sent president feia de taxista acompanyant als jugadors als camps. Diria que es va convertir en l'alma mater de l'entitat durant molts anys".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Emocionant primera edició del Míting Històrics de la Joventut Atlètica de Sabadell
-
Esports
Gonzalo Ávila 'Pipa', reforç de luxe per a la banda dreta del CE Sabadell
-
Esports
VÍDEO | L'original presentació de la nova samarreta del CE Sabadell
-
Esports
El gran estiu de Mireia Capdevila: bronze europeu i fitxatge pel campió d'Espanya
-
Esports
Xavi Moreno tornarà al CE Sabadell traspassat des del Real Valladolid
-
Esports
El sabadellenc que s'ha proclamat campió d'Espanya de gimnàstica artística: "Va ser molt dur, estava molt nerviós"