Ara a portada
-
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
Castellar del Vallès El projecte constructiu del BRCat Sabadell-Castellar, en una fase "molt avançada" Marc Béjar Permanyer
Doble derrota de l'OAR Gràcia

- Dia assolellat amb les temperatures una mica més baixes

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 30 de setembre de 2018 a les 23:29
Actualitzat el 04 d’octubre de 2018 a les 18:30
La jornada no ha estat gens positiva pels sèniors de l'OAR Gràcia. El pavelló Miquel Poblet va tornar a ser un fortí que el Gràcia no va poder assaltar. Tot l’esforç i el desgast es convertí en desil·lusió amb el 28-25 favorable a la Salle Montcada. El partit, intens com s’esperava, obligà a ambdós equips a treballar de valent i a fer ús de tots els recursos a la recerca dels punts en joc. Se’ls endú la Salle com, per ocasions, ho hauria pogut fer l’OAR. Els detalls van ser decisius per decantar un partit seguit amb interès.
L’avantatge al marcador, a partir de 2-0, va ser sempre del conjunt local. En el primer quart d’hora als montcadens els sortí gairebé tot a la perfecció i van arribar a doblar el Gràcia (10-5), obligat a demanar temps mort. A partir d’aquí, canvi d’escenari amb el parcial 3-7 que escurçà al mínim la diferència (13-12). L’exclusió d’Aniol Picolà, però, permeté a la Salle agafar aire i arribar al descans amb tres de renda (15-12).
Tot just començar la segona part, dues pèrdues consecutives del Gràcia amb gols encaixats de contracop (17-12) van llastrar les seves possibilitats. La Salle, experimentat i amb l’habitual fermesa defensiva, aturà el partit alhora que els graciencs l’acceleraven en les respectives possessions. L’estira-i-arronsa situà el 25-23 ja entrat en els darrers cinc minuts. Amb el partit obert encara a tota opció, el cap (control) va guanyar al cor (pressa) i el parcial 3-0 sentencià abans dels dos darrers gols de tancament dels verd-i-blancs.
Notícies recomenades
-
Esports Un bon KEIO CN Sabadell guanya el CN Barcelona i s'acosta a la final de lliga
-
Esports Una estrella del tennis mundial visita Sabadell
-
Esports Sergio Cortés: "Només pensem a guanyar el partit. Si ens posem a fer càlculs estarem perdent el focus"
-
Esports L'Astralpool, llest per a l'assalt al Pireu