ARA A PORTADA
-
Sentmenat El bosc de Sentmenat trigarà uns 60 anys a ser com era: "Un segon incendi aviat seria mortal pel bosc" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Conviure amb una colònia de ratpenats (vius i morts) a casa: "L'olor és insuportable, però és espècie protegida i no podem tocar-los" Marta Ordóñez
-
Sabadell La Quitxalla tanca després de 50 anys a la Creu Alta: "Hem tingut infants que després han portat els fills, però se'ns mengen les despeses" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell Sense aire condicionat al mercat dels Merinals: "Hem treballat a més de 30ºC durant setmanes” Marta Ordóñez
- Arriba el fred i la pluja
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
25 d’octubre de 2018 a
les 20:37
Els dos clubs locals (Club de Tennis Sabadell i Cercle Sabadellès 1856) no han pogut accedir a les semifinals i hauran de lluitar per la permanència a la màxima categoria del tennis estatal després de disputar-se els quarts de final del Campionat d'Espanya femení per equips en les instal·lacions del C.T. Sabadell.
El Club Tennis Sabadell ha perdut contra el C.T. Chamartin de Madrid per 3 a 1. Les baixes de Georgina García i Arantxa Rus s'han notat. Mª José Luque ha perdut davant Olga Sáez (6-3, 6-1); Anna Miguel contra Maria Gutiérrez (6-2, 6-0) i Alba Carrillo contra Cristina Bucsa (6-2, 6-3). El punt de l'honor ha estat adjudicat a Renata Zarazua. Per la seva banda, el Cercle Sabadellès s'ha vist superat pel gran favorit al títol, RCT Barcelona també per 3 a 1. Carla Girbau, Ester López i Nora Ayala no han pogut fer res davant rivals de gran nivell. Cristina Mayorova s'ha endut el punt per la retirada de Guiomar Maristany.
Els semifinalistes del torneig són el Club Barcino que ha guanyat al Club Tenis Zaragoza per 3 a 1; el Club Tenis València que ha superat a l'Stadium Casablanca per un ajustat 3 a 2 i els dos botxins dels clubs sabadellencs, C.T. Chamartin i RCT Barcelona-1899. En la jornada d'aquest divendres, es creuaran CT Valencia-RCT Barcelona i CT Barcino-CT Chamartin (a partir de les 10 hores) per un lloc en la gran final de dissabte.
D'altra banda, el Cercle s'enfrontarà al Real Zaragoza Club i el C.T. Sabadell al Stadium Casablanca en els partits de permanència. Els dos perdedors jugaran el decisiu partit per evitar el descens i, per tant, es podria produir un duel fratricida entre els dos representants locals. Això seria el dissabte a partir de les 10 del matí.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
José Luís Català: del filial perico a viure la seva segona etapa amb el CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell presenta Miki Codina i Alain Ribeiro: "És una responsabilitat defensar aquest escut"
-
Esports
Germans i campions d'Espanya la mateixa temporada: "Confiem molt en les capacitats de l'altre"
-
Esports
FOTOS | Primer entrenament amb els protagonistes de l'ascens de tornada i les noves cares: "Volem guanyar-nos el respecte i ser fidels als nostres principis"
-
Esports
Pere Pons és nou jugador del CE Sabadell
-
Esports
El nou entrenador del CE Mercantil per a Lliga Nacional