ARA A PORTADA
-
Sentmenat Els Bombers incrementen les dotacions i mantenen el confinament per l'incendi de Sentmenat Jan Cañadell Puigmartí | Aleix Pujadas Carreras
-
-
-
Sabadell La primera cirurgiana plàstica pediàtrica del Parc Taulí: "Abans havíem de derivar alguns casos a altres hospitals" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Quan la calor fa quedar-se a casa: "Busques sempre l’ombra i intentes sortir només quan ja baixa el sol" León Guerrero
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
28 d’octubre de 2018 a
les 21:32
Les inclemències meteorològiques no van poder amb el poder organitzatiu del Club de Tennis Sabadell, capaç de deixar les pistes impecables aquest diumenge després de moltes hores de pluja quasi incesant. Dissabte es va ajornar tota la jornada final del Campionat d'Espanya femení per equips que s'ha reprès avui a partir de les 3 de la tarda, amb el títol i un lloc de descens en joc.
El RCT Barcelona va imposar clarament el seu cartell de favorit davant el C.T. Chamartin, sorprenent finalista. El conjunt barceloní ha fet valdre la seva qualitat amb punts d'Alionsa Bolsova, Laura Pous i Guiomar Maristany pel 3-1 definitiu. L'equip madrileny ha salvat l'honor gràcies a Juli Belen Teichman.
Els dos representants sabadellencs van quedar condemnats al duel fratricidi per la permanència. El C.T. Sabadell ha sortit guanyador (3-1) davant el Cercle Sabadellès 1856 i evita, de moment, el descens directe. Ara s'ho jugarà tot contra el segon classificat de Segona Categoria. Pel Cercle s'acaba un cicle a l'elit estatal. El partit es va decantar amb autoritat del cantó del CTS. Mª José Luque, Renata Zarazua i Alba Carrillo van guanyar els seus partits en dos sets i l'únic punt del Cercle el va sumar Esther López.
En l'acte de repartiment de premis, els dos capitans dels equips finalistes han destacat, en els seus parlaments, la fantàstica tasca dels responsables de les pistes del Club Tennis Sabadell deixant-les en perfectes condicions en un temps rècord, després de moltes hores de pluja. Un èxit absolut.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El futur del CN Sabadell està en bones mans: "La clau ha sigut no rendir-se mai"
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries