ARA A PORTADA
-
“Fa tres anys no podia caminar”: una malaltia minoritària inspira un Treball de Recerca de premi Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Oliu veu "lògic" que el govern espanyol imposi més condicions restrictives a l'opa del BBVA Redacció
-
Àlex Cortés (Fundación Independiente): "Crec que Sabadell hauria d’estar entre les ciutats més influents d’Espanya" León Guerrero
-
-
Quatre medalles més per a Txell Ferré a la Superfinal de la World Cup: "la temporada és immillorable" Marc Segarra Rodríguez
Contundent derrota de l'FS Sabadell Femení

- El temps: continua la tònica de bon temps primaveral
Publicat el 20 de març de 2019 a les 18:24
Actualitzat el 22 de març de 2019 a les 17:36
Sense sorpresa. El Futbol Sala Sabadell Femení visitava a un dels millors equips de la categoria, l'Eixample, ferm candidat al títol.
En els primers minuts de joc les creualtenques van plantejar un partit de tu a tu. A poc a poc, però, les locals van aconseguir el domini del partit. En una baixada de tensió defensiva, el Sabadell va encaixar dos gols seguits. La primera meitat va transcórrer amb el domini local i amb el Sabadell tenint alguna oportunitat sense aconseguir materialitzar les seves ocasions (2-0).
Un inici decebedor del Sabadell va ser decisiu: 4 gols en poc menys de sis minuts va situar el 6 a 0 a l'electrònic. Les noies de Marc Muñoz van tenir una petita reacció i Yle va aconseguir fer el gol de l'honor. L'eixample, amb un Sabadell minvat físicament per les baixes, va ampliar el marcador en els minuts finals fins al 7 a 1 definitiu.
Notícies recomenades
-
Esports Gran nivell de gimnàstica rítmica a la 26a Trobada Primavera
-
Esports Aleix Gómez, quart de la Champions amb el Barça
-
Esports Set medalles per al CN Sabadell a l'Open Trials de Palma
-
Esports El CN Sabadell i l'Obra Social SMATSA reforcen el seu compromís amb la natació artística
-
Esports FOTOS | Així és la nova equipació del CE Sabadell
-
Esports Oriol Casals: "El Conrad no continuarà al filial i ja tenim decidit qui serà el substitut"