ARA A PORTADA
- El temps: cap de setmana amb cel serè
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
12 d’abril de 2019 a
les 20:13
Actualitzat el
13 d’abril de 2019 a les
12:26
La jornada futbolística té el seu plat fort a la Tercera Catalana amb l'aferrissada lluita entre cinc equips per les dues places de privilegi. Dos d'ells, CD Llano i Can Rull R.T., s'enfronten diumenge (11.30 h) en el Municipal de Can Puiggener en un derbi d'alt voltatge. Separats per només un punt -l'avantatge és ara pels locals-, el resultat pot incidir de manera decisiva en el futur del campionat que ara domina un altre representant sabadellenc, el Tibidabo, que estarà molt atent mentre juga, a Torre Romeu, contra el Mirasol (12 h). El conjunt de Jesús Díaz podria ser el gran beneficiat si suma la victòria i a Can Puiggener es produeix un empat.
D'altra banda, en el Municipal de Ca n'Oriac, el Sabadell Nord rep diumenge (11.30 h) al Sant Cugat amb un clar objectiu: aconseguir els tres punts i distanciar-se quasi definitivament de la zona de perill. Els de Quico Díaz estan lluny per posició, però les diferències de punts són escasses i no es poden despistar. La lliga es podria fer massa llarga en cas d'una ensopegada. Necessiten trencar la ratxa negativa de les últimes setmanes malgrat acumular importants baixes.
A Segona Catalana, els dos equips sabadellencs afronten tràmits un cop aconseguida la virtual salvació. La Sabadellenca de Jesús Rueda 'Betis' vol mantenir el seu fortí contra un històric com el Masnou (diumenge, 11.30 h) i el Sabadell B de Pablo Becerril visita un Matadepera molt necessitat (dissabte, 17 h). En Lliga Nacional juvenil, el Mercantil, que últimament rendeix millor a fora, buscarà els punts de la definitiva tranquil·litat al camp de la Unificació Bellvitge aquest dissabte. Per la seva part, el femení del Sabadell afronta una espècie de derbi contra l'Escola Manu Lanzarote diumenge a les 12 hores a Olímpia.
Futbol inclusiu
La jornada també ofereix un atractiu partit de futbol inclusiu en el Poliesportiu Olímpia, aquest dissabte a partir de les 4 de la tarda. S'enfrontaran dos clubs històrics com el Centre d'Esports i el CE Júpiter. És el quart duel oficial del conjunt arlequinat que dirigeix José Sag. Tots tenen la il·lusió d'aconseguir la primera victòria.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell