ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Iker Pajares s'acosta al Top-45 mundial després d'exhibir-se a Wimbledon
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
19 de maig de 2019 a
les 21:08
Esteve Calzada estava exultant al final del partit. El president arlequinat va fer un balanç ràpid d'una temporada que ha estat un malson amb final feliç.
"Ha estat una temporada molt dura, plena d'obstacles. Es va lesionar un puntal de l'equip (per Aleix Coch), hem canviat dues vegades d'entrenador... , tot plegat ha estat complicat. Aquest no era l'objectiu a l'inici, però sí en les últimes 6 setmanes. No estic acostumat a patir així i la veritat és que he acabat sense energia. Ha acabat bé i això és el més important. El Sabadell mereix continuar a Segona B. Tot el que ha passat ens ha de servir de lliçó".
"Ara cal celebrar-ho una mica, però també hem de pensar en el futur. Aquesta setmana ja ens posarem a treballar. Seran dos mesos de molta feina als despatxos -el 17 de juny està anunciada una nova Junta Extraordinària d'accionistes per fer una segona operació-acordió- i l'objectiu serà ambiciós. Esperem poder tancar tots els fronts oberts. Un dels grans reptes serà aconseguir una major fidelització de l'aficionat a la Creu Alta. Fins ara no els hem pogut engrescar a nivell esportiu i això és el que volem. Estic encantat amb el seu suport i ho ha demostrat un cop més en els moments difícils".
Hidalgo continuarà
Ara començarà la lliga dels despatxos. Tot fa pensar que Jose Manzanera, que té un any més de contracte, s'encarregarà de la planificació de la temporada 2019/20. De moment, l'únic segur és la continuïtat d'Antonio Hidalgo, que ho tenia signat en cas de salvació. El moviment en la plantilla serà important, amb baixes obligades per cessions i altres que també han complert un cicle. Pot haver-hi una profunda renovació. Venen setmanes de molta feina a les oficines del club.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent