ARA A PORTADA
Laura Barzon i Ekaterina Tankeeva reforcen l'Astralpool CN Sabadell
- La revetlla incívica: 14 contenidors i dos cotxes calcinats a Sabadell
Publicat el
21 de juny de 2019 a
les 12:10
Actualitzat el
21 de juny de 2019 a les
12:39
L'Astralpool Club Natació Sabadell continua configurant la plantilla de cara a la temporada 2019-2020. Després de l'arribada de Ruth Ariño i Silvia Morell, ambdues procedents del CN Sant Andreu, aquest matí l'entitat nedadora ha anunciat dos fitxatges d'una tacada: Laura Barzon i Ekaterina Tankeeva.
D'una banda, Barzon de 27 anys i internacional amb la selecció italiana, arriba procedent del Plebiscito Pàdova, semifinalista de la darrera LEN Euroleague, on va convertir-se en la màxima golejadora de la fase final celebrada a Can Llong. Destaca el bronze que va aconseguir amb la seva selecció al Mundial de Kazan 2015 i les 4 lligues amb el Pàdova.
Per la seva part, Ekaterina Tankeeva, de 29 anys i també internacional amb la selecció russa, juga a la posició de boia i aquesta temporada va jugar amb el SIS Roma. Va participar als JJOO de Londres el 2012, i entre els seus èxits més destacats hi ha el bronze al Mundial de Xangai el 2011 o l’or a l’Europeu de Zagreb el 2010. Ha jugat a l’Sturm Chehov, l’Ugra Khanty Mansiysk i al Rapallo.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Aleix Gómez fa història i Dani Fernández s'estrena a la primera: el Barça guanya la seva tretzena Champions d'handbol
-
Esports
El CE Sabadell perd per la mínima a Zamora i la Nova Creu Alta decidirà l'ascens
-
Esports
El Club de Tir Sabadell celebra una temporada d’èxits i mira cap al futur amb nous projectes
-
Esports
La nova aventura de Maria Monllor a Lanzarote: "És la meva oportunitat per demostrar que puc competir a l'elit"
-
Esports
Luca Khidasheli s’acomiada del CNS Tennis Taula i marxa a Superdivisió
-
Esports
El CE Sabadell es juga la primera meitat de l’ascens a Zamora