ARA A PORTADA
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
Niubó, sobre la prova pilot amb mossos a centres educatius: "No aniran uniformats, ni armats, ni entraran a les aules" Redacció
-
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La selecció femenina de waterpolo s'enfonsa en el tsunami nord-americà
- El temps: dissabte de pluges i diumenge ennuvolat
Publicat el
26 de juliol de 2019 a
les 14:25
Actualitzat el
31 de juliol de 2019 a les
10:23
Res a fer. Les nord-americanes han superat de nou a les espanyoles en la final de Gwangju (11-6) deixant clar quina és la millor selecció actual en l'àmbit mundial. Des que Espanya les va vèncer al Mundial del 2013 a Barcelona, han guanyat tot el que se'ls hi ha posat per davant i encara ningú les ha pogut aturar (amb 37 partits invictes). Durant tot el partit les de Miki Oca, amb sis jugadores del Club Natació Sabadell, s'han trobat amb una pressió alta, constants bloquejos i pals com també parades de l'excelsa portera rival: Ashleigh Johnson (ella és la culpable que Espanya hagi tingut un 21% d'encert en els seus tirs). Per tant, hi ha actuat tant la sort com la tècnica.
El primer quart ha acabat amb 1-3 a favor d'EU, on les jugadores del Club Natació Sabadell, Bea Ortiz i Maggie Steffens han obert la llauna, cadascuna en la seva respectiva selecció. El següent temps ha sigut el millor per elles, agafant la pilota a l'esprint inicial i arribant a empatar 3-3. Però al final, 2 gols en contra han posat el marcador 3-5 al descans. A partir d'allà, les de Makenzie Fischer, també amb l'exjugadora del Club Kiley Neushul, han tret la piconadora i han fet 5 gols en un quart, el pitjor de les espanyoles. Tot estava sentenciat però l'últim quart va servir perquè Bea Ortiz de nou i Judith Forca es revelessin anotant per maquillar el resultat.
D'aquesta manera, la selecció se'n va contenta cap a casa però amb el mal regust de boca d'aquesta imparable selecció americana que ja els hi va treure l'or al passat Mundial amb un marcador semblant (13-6). Per sort, l'any que ve participaran directament als Jocs Olímpics de Tòquio i probablement tornarem a veure aquest gran enfrontament de titans en el qual Espanya vol quelcom més.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell guanya el SolarTradex Mataró i assegura la segona posició de la lliga regular
-
Esports
Aquests són els finalistes de la 72a Festa de l'Esport
-
Esports
Dos del Sant Nicolau, a l'All Star de Super Copa: "És una recompensa a la bona feina"
-
Esports
Axel Torres: "Messi va intentar comprar el Sabadell"
-
Esports
Albert 'Urri': "Fer càlculs ens servirà de poc. Quatre partits són un món"
-
Esports
Eneko Sánchez, un referent emergent: "Vaig ser el primer noi de natació artística al CN Sabadell"