ARA A PORTADA
Serial Orihuela-Sabadell: es jugarà a Los Arcos

- L'atur registra una baixada de 164 persones

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 26 de setembre de 2019 a les 19:03
Actualitzat el 27 de setembre de 2019 a les 20:39
El partit Orihuela-Sabadell es disputarà definitivament al Municipal de Los Arcos. El club arlequinat esperava alguna notificació de la Federació Espanyola garantint la disputa del partit i aquest divendres, a primera hora de la tarda, es va produir, donant llum verda al recinte escorpí després de l'informe positiu rebut des de la Federació Valenciana.
De fet, la plantilla oriolana ha entrenat aquest divendres i ho farà també el dissabte. En fotos que s'han penjat a les xarxes, es pot veure una gespa molt malmesa i amb nombroses clapes. El pitjor és a la zona dels laterals, amb fang acumulat. De totes maneres, des de l'ens federatiu estatal es considera "apte" l'escenari per poder jugar un partit de futbol. Molt contrari es mostrava el tècnic del Centre d'Esports, Antonio Hidalgo, en la prèvia. Ell apostava per la "suspensió i buscar una alternativa més endavant. Però la Federació té unes normes i les hem d'acatar", va subratllar.
Una graderia de Los Arcos estarà tancada i afectarà un bon nombre de socis del club, que hauran de ser col·locats en una altra zona del camp. Tampoc es pot utilitzar l'accés habitual de vestidors a causa de les importants esquerdes que van deixar els aiguats. L'expedició arlequinada afrontarà aquest dissabte al migdia el desplaçament més llarg de la temporada amb l'objectiu de centrar-se només en el partit i deixar de banda el precari estat del terreny de joc.
Notícies recomenades
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong
-
Esports El CNS vòlei masculí, segon a la Lliga Catalana