ARA A PORTADA
"Tots som un equip" reparteix més de 3.500 pilotes entre els clubs catalans

- Dimarts de bones temperatures
Publicat el 24 de novembre de 2019 a les 16:00
Actualitzat el 26 de novembre de 2019 a les 07:39
La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha engegat el repartiment d’un total de 3.588 pilotes oficials entre els clubs d’arreu del territori, dintre la nova campanya TOTS SOM UN EQUIP, d’impuls del futbol i futbol sala amateur català. Amb aquesta acció, l’ens federatiu gratifica amb una entrega extraordinària de tres pilotes per conjunt els 1.196 equips que engloba el projecte —814 de futbol i 382 de futbol sala—, després de la disputa del primer tram del campionat.
Al llarg d’aquests dies, els clubs estan rebent les pilotes en una caixa corporativa amb els colors i la imatge de Tots som un equip, a més d’un dossier informatiu de la campanya i una carta del president de l’FCF, Joan Soteras, acompanyant el material. En futbol, s’obsequia els equips amb el nou model FUTCAT 1, que té els colors de la senyera, mentre en futbol sala es lliura la FUTSAL 1, que s’utilitza en els partits de la Lliga Catalana de Futbol Sala.
A la vegada, aquesta entrega s’afegeix a l’ajut en pilotes oficials que facilita l’FCF des de fa set temporades a tots els equips que han finalitzat les competicions el curs anterior, cinc en el cas de futbol, i tres per als conjunts de l’LCFS en futbol sala, efectuat amb anterioritat a l’inici de la lliga.
Notícies recomenades
-
Esports El gran primer any de vida del sènior masculí del Creu Alta Bàsquet
-
Esports El CN Sabadell guanya la Copa Comen
-
Esports Dos ors, una plata i un bronze per a Txell Ferré a l'Europeu de Funchal
-
Esports Sabadell es converteix en l'epicentre de l'handbol platja amb la primera jornada del Tour Catalunya
-
Esports El CE Mercantil presenta la seva nova pell
-
Esports Pau Morilla-Giner fa balanç de la temporada i ja mira amb "ambició i humilitat" el retorn a Primera Federació