ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
En creixement constant
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el 14 de desembre de 2019 a les 10:29
Actualitzat el 14 de desembre de 2019 a les 10:31
Els socis compromissaris del Club Natació Sabadell van aprovar per unanimitat el tancament de l’exercici econòmic 2018-2019 i el pressupost per al 2019-2020 en l’Assemblea General Ordinària celebrada el dijous passat a la Sala Social del centre Gran Via.
El Club ha aconseguit revertir la tendència negativa que el va portar el 2017 a acumular un deute de 3,9 milions d’euros, sumant des del 2018 dos anys de creixement net positiu i amb previsions de completar el 2020 un tercer any de beneficis. Una millora que des del Club es voldrà repercutir de manera íntegra en la millora de les instal·lacions.
Amb la presència d’un centenar de socis compromissaris, la Junta Directiva, encapçalada pel president, Claudi Martí, va donar a conèixer els resultats del tancament del darrer exercici: benefici net de quasi 73.000 euros, un 16% més del previst i que en comparació amb l’exercici anterior és una millora del 32%. Uns resultats que són conseqüència, especialment, d’un creixement interanual del 4,32% en ingressos i una execució raonable de la despesa.
“Tenim una economia sanejada”
“Estem orgullosos de presentar un Club cada vegada més sostenible, consolidant la tendència positiva iniciada i aquest fet ens permet mirar el futur amb optimisme”, va comentar el màxim responsable del Club, Claudi Martí, en nom de la Junta. En la mateixa línia, va explicar algunes de les claus de la bona salut que travessa el Club: “Tenim una economia sanejada i estable, un entorn laboral amb un gran compromís, i una política esportiva amb un projecte que es consolida com és el nostre pla pedrera”, va assegurar.
Per a l’exercici 2019-2020, tot i que no es va parlar de xifres concretes –estarà als voltants dels 11 milions d’euros– s’ha aprovat un pressupost que segueix la tendència de creixement d’aquesta Junta en l’aposta per la millora de les instal·lacions i continuar sent capdavanters en l’esport.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria