ARA A PORTADA
Pep Font lidera la victòria davant el Dènia amb quatre gols (5-4)
- 7 propostes per aquest diumenge!
Publicat el
18 de gener de 2020 a
les 21:52
Actualitzat el
19 de gener de 2020 a les
20:37
La primera del 2020. L'Escola Pia ha aconseguit una victòria agònica davant el Dènia (5-4) gràcies a la diana de Pep Font a només mig minut per acabar. Avui, el gran protagonista de la tarda amb un pòquer de gols.
Precisament, ha estat el 10 de Can Colapi qui ha obert la llauna tot just començar en finalitzar una gran jugada individual de Jordi Sardà per avançar als sabadellencs. Dos minuts de joc i l'Escola Pia ja guanyava. Una bon senyal en una tarda on guanyar era pràcticament una obligació davant un equip que lluny de Dénia només havia aconseguit dues victòries. Ràpidament, però, s'ha vist que el si els jugadors de Pedro Donoso volien els tres punts, necessitaven més intensitat.
Els visitants, amb 10 minuts, han capgirat el marcador fins a situar l'1 a 3 exhibint una gran efectivitat de cara a porteria. Donoso ja havia utilitzat vuit jugadors i l'equip continuava molt espès però l'entrada de Carlos Povedano ha estat el cop d'efecte que necessitava l'equip. Set minuts de bon hoc han permès arribar al descans amb el resultat de 2 a 3 gràcies al gol de Pep Font en finalitzar una jugada personal amb un fort xut ras.
Notícies recomenades
-
Esports
Fatu Diallo es queda a tocar del podi en la seva estrena en un estatal absolut
-
Esports
Set medalles per al CN Sabadell en el Campionat de Catalunya d'artística
-
Esports
Doble victòria de l'OAR Gràcia al Boccaccio, però sanció de quatre punts per al femení
-
Esports
El CE Sabadell empata a zero a Cartagena en un duel molt competit
-
Esports
Raúl Rota es confirma com a gran triomfador del cap de setmana de ciclisme a la ciutat
-
Esports
Podi sabadellenc al Trofeu Joan Escolà amb domini total dels corredors locals