ARA A PORTADA
-
-
-
Història Quan Josep Pla deia que Sabadell li semblava la ciutat més catalana del Principat de Catalunya Jaume Barberà Canudas
-
Sabadell La Marina, la Berta i el Marc: tres universitaris de Sabadell estudiant la carrera amb la nova nota de tall més alta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Esports Un molt bon CE Sabadell empata davant de l'Espanyol en el segon test de pretemporada Marc Segarra Rodríguez
- L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès repartirà 2.000 ampolles plegables per netejar l’orina dels animals
Publicat el
08 de febrer de 2020 a
les 15:00
Actualitzat el
09 de febrer de 2020 a les
21:25
Tocarà remuntar. L'Astralpool Club Natació Sabadell ha caigut per la mínima davant l'Ekipe Orizzonte (12-13) en l'anada dels quarts de final de la Copa d'Europa. L'equip de David Palma es jugarà el passi a la final four el pròxim 28 de març a Catània.
Novament, l'Astralpool ha tornat a pagar un mal inici de partit. Si fa dos mesos i escaig ja va succeir a la Supercopa d'Europa, avui el guió en els primers compassos del partit ha estat molt semblant. Si bé és cert, però, que aquesta vegada han estat les sabadellenques qui han inaugurat el marcador amb un gran gol de Judith Forca, màxima golejadora de l'equip amb cinc dianes. A partir d'aquí, el bon inici s'ha diluït amb un obrir i tancar d'ulls: xuts sense trobar porteria i la bona defensa a la boia de les italianes, ha assecat l'Astralpool. Un parcial de 0 a 4 ha situat l'1 a 4 al final del primer període. Dues de les quatre dianes, però, han estat de penal. L'arbitratge, format per la parella Nikolaos Boudramis i Ursula Wengenroth, coneguts a Can Llong, ha tornat a ser el trist protagonista del partit.
En el segon quart, el Club ha tocat fons quan Claudia Marletta ha enviat al fons de la xarxa el seu xut (1-5). Tocava una reacció immediata si el Club volia mantenir vives les esperances de classificació per a la final four. El 2 a 9 que va arribar a situar l'Ekipe Orizzonte a la Supercopa d'Europa, tornava a la memòria a més d'un dels aficionats congregats a Can Llong. I així ha estat. Palma ha tret de la boia a Maica Garcia -tal com va succeir davant el CN Terrassa- i l'equip s'hi ha notat. Precisament ha estat la millor boia del món qui amb una genialitat ha posat fi al parcial de 0 a 5. Les dianes de Marina Cordobés -per partida doble-, i de les canadenques Monika Eggens i Gurpreet Sohi han situat el 6 a 8 abans d'arribar al descans llarg. L'equip ha reaccionat a temps i quedaven setze minuts per acabar de culminar la remuntada. Mentrestant, les de Martina Miceli tornaven a comptar amb la inestimable ajuda arbitral per mantenir l'avantatge a l'electrònic.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Emocionant primera edició del Míting Històrics de la Joventut Atlètica de Sabadell
-
Esports
Gonzalo Ávila 'Pipa', reforç de luxe per a la banda dreta del CE Sabadell
-
Esports
VÍDEO | L'original presentació de la nova samarreta del CE Sabadell
-
Esports
El gran estiu de Mireia Capdevila: bronze europeu i fitxatge pel campió d'Espanya
-
Esports
Xavi Moreno tornarà al CE Sabadell traspassat des del Real Valladolid
-
Esports
El sabadellenc que s'ha proclamat campió d'Espanya de gimnàstica artística: "Va ser molt dur, estava molt nerviós"
