ARA A PORTADA
El CE Sabadell tanca la Nova Creu Alta per diversos positius entre els treballadors del club
- La Creu Roja inicia la campanya contra l'onada de calor
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 14:30
Actualitzat el
03 d’agost de 2020 a les
20:18
El Centre d'Esports Sabadell ha decidit tancar les oficines de la Nova Creu Alta fins al 17 d'agost davant els diversos positius asimptomàtics per Covid-19 entre els treballadors del club.
A hores d'ara, i seguint el protocol d'actuació un cop conegut els casos, el Centre d'Esports ha posat en marxa els protocols sanitaris i de seguretat establerts per, d'aquesta manera, evitar una transmissió del virus a la resta de treballadors del club.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Multa i tancament parcial de la Nova Creu Alta per la invasió de camp en l'ascens del CE Sabadell
-
Esports
Lucas Viale renova per dues temporades més com a director esportiu del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell ja pensa en la Lliga Hypermotion: rivals, dates i tot el que cal saber
-
Esports
25 nedadors del CN Sabadell busquen un lloc a l'Europeu de París
-
Esports
Nona Pérez torna a casa tres anys després
-
Esports
Punt final a l'etapa d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam