ARA A PORTADA
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
Álvaro Vázquez és molt a prop i no es descarta el japonès Kagawa
- Una conductora, ferida en un accident amb un camió a Sabadell
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
05 d’octubre de 2020 a
les 16:25
Les últimes hores del mercat son frenètiques a les oficines del Centre d'Esports. La direcció esportiva continua treballant intensament en diferents fronts i perfils molt diversos de davanters, l'objectiu principal a reforçar. Mitjans d'Astúries com Deportes COPE i La Voz d'Astúries es feien ressò de l'interès del Centre d'Esports pel jugador català Álvaro Vázquez, format a la pedrera de l'Espanyol i ara a les files de l'Sporting de Gijón. Segons Ràdio Sabadell l'operació també estaria molt avançada. Fonts del club arlequinat han admès que es tracta d'una "opció real", però encara no hi ha res tancat.
Es reconeix que Álvaro Vázquez, com a jugador contrastat de la categoria, és una de les possibilitats més importants que estan sobre la taula des de fa setmanes. El problema és el seu cost econòmic, però l'Sporting de Gijón està obert a una cessió si aconsegueix el seu gran objectiu: Víctor Campuzano. És el desig prioritari del seu entrenador, David Gallego, que el coneix molt bé de la seva etapa a les categories inferiors del club espanyolista i també al primer equip. De fet, ell li va donar la primera oportunitat a Primera Divisió i Europa. Ara el vol a El Molinón.
El Sabadell espera poder arribar a un acord amb l'Sporting i sobretot amb el jugador, que en principi era reticent a marxar de Gijón tot i saber que no entra en els plans del tècnic. De totes maneres, l'opció de tornar a Catatalunya l'ha seduït i seguir a Segona A també. En tot cas, José Manzanera continua treballant en altres opcions. L'opció Shinji Kagawa es manté tot i les dificultats de l'operació en l'àmbit econòmic. Es considera que el japonès donaria un plus de qualitat molt important. Després de rescindir el seu contracte amb el Saragossa és un agent lliure -de fet és com si estès a l'atur- i, per tant, el seu fitxatge es podria consumar fora del termini establert mentre el Sabadell tingui alguna fitxa lliure. Per tant, encara es podria allargar alguns capítols el serial de Kagawa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Pol Molins, or als 1.500 del Campionat Iberoamericà sub-20
-
Esports
Remuntada espectacular de Pepe Martí per a aconseguir la seva millor posició a la Fórmula E
-
Esports
Ferran Costa: "No érem els més guapos de la festa, però sempre hem tingut molt clar com volíem anar vestits"
-
Esports
Començar al bar fins a proclamar-se campió del món a Las Vegas: "Competir amb pressió em beneficia"
-
Esports
Paula Camus, reforç per a la boia de l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
FOTOS | Bany de masses d'un CE Sabadell de Segona