ARA A PORTADA
Un Cros dels esquiadors diferent al Bosc de Can Deu

- L'Agència de l'Habitatge podrà llogar pisos de Sabadell per allotjar-hi famílies vulnerables

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 21 de novembre de 2020 a les 13:25
A punt. El Cros dels esquiadors i la trobada de Marxa Nòrdica del Vallès que organitza la Unió Excursionista de Sabadell (UES) viuran aquest cap de setmana una edició (la 45a) molt especial. La impossibilitat de fer-ho de la manera tradicional a causa de les restriccions de la Covid-19 va impulsar un enginyós format a càrrec dels responsables de l’entitat sabadellenca.
Es podria parlar d’un híbrid entre presencial i virtual. Han marcat els recorreguts (de 4 i 8 quilòmetres) al bosc de Can Deu perquè els participants puguin fer-lo de manera individual o amb grups de convivència quan vulguin, des d’avui dissabte a les 10 h fins demà a les 16 h. La resposta ha estat magnífica amb un total de 184 inscrits (86 al Cros d’Esquiadors i 98 a la Marxa Nòrdica).
També tindrà un caràcter solidari: s’ha creat el Dorsal 0 amb una aportació de 5 euros, tot destinat a La Marató de TV3. "Hem cobert l'objectiu d'acostar-nos als 200 participants i estem molt satisfets", diuen els responsables organitzatius de la prova que tindrà classificacions i es podran consultar a través de l'aplicació creada des de l'entitat.
Notícies recomenades
-
Esports Espectacular remuntada del juvenil del CE Sabadell, que arribarà a l'última jornada depenent d'ell mateix
-
Esports El CN Sabadell cau en l'anada del 'play-off' i necessitarà una remuntada a Santa Coloma
-
Esports Tomàs-Llorenç Guarino: "M'agradaria retirar-me havent fet uns bons Jocs Olímpics"
-
Esports El CN Sabadell es vol fer fort a casa en l'inici del 'play-off'
-
Esports La Copa Amèrica de vela, a debat al Panathlon Club
-
Esports L’Astralpool CN Sabadell soluciona la semifinal per la via ràpida amb una golejada a la Joan Serra