ARA A PORTADA
Més a prop de la 'final four'
- La llei que rebaixa i congela els nous lloguers complirà mig any en vigor
Publicat el 27 de febrer de 2021 a les 13:49
Actualitzat el 27 de febrer de 2021 a les 17:07
L'Astralpool Club Natació Sabadell anirà a El Pireu amb dos gols de renda després de superar l'Olympiacos per 14 a 12. Era una final anticipada, i de ben segur que si la Covid-19 ho hagués permès, Can Llong hauria viscut una matinal d'autèntic waterpolo: cara a cara, el vigent campió i l'etern aspirant, amb més de mitja plantilla de l'actual selecció grega.
Màxima igualtat fins al descans llarg (6-6), en què les defenses han estat les dominadores. Les exclusions a tots dos equips, ha estat pràcticament l'única escletxa on sabadellenques i gregues han trobat el camí del gol. A partir del segon temps, però, i amb una parella arbitral força dubitativa a l'hora de prendre decisions, ha permès a l'Olympiacos situar-se amb un preocupant 7 a 9. Però el vigent campió no ha donat el braç a tòrcer i liderades per Judith Forca, màxima golejadora amb cinc dianes, i Sabrina Van der Sloot, han permès arribar al definitiu quart període amb l'empat a 10.
El canvi de defensa plantejat per David Palma ha sorprès l'Olympiacos, que sumat a la tercera exclusió de Plevritou, ha donat aire a l'Astralpool per acabar guanyant un partit que deixa al vigent campió a tocar de l'enèsima final four.
Notícies recomenades
-
Esports
El KEIO CN Sabadell, a donar la sorpresa davant de l'Atlètic Barceloneta
-
Esports
FOTOS | Multitudinària presentació del Creu Alta Sabadell Handbol
-
Esports
Pau Morilla-Giner: "Esperava que ens donessin el benefici del dubte. No acabem d'arribar al club, tothom sap les nostres intencions"
-
Esports
El CN Sabadell triomfa en el Campionat d'Espanya en piscina curta
-
Esports
El CN Sabadell s'acosta a la zona de 'play-off' amb el tercer triomf consecutiu
-
Esports
L'OAR masculí es retroba amb el triomf a la pista del segon classificat