ARA A PORTADA
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple" Redacció
-
La doble cita de la Unió Ciclista Sabadell amb il·lusió, però sense públic

- Els veïns de Can Llong creuen que el nou CAP serà “insuficient” des d’un inici

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 12 de març de 2021 a les 18:24
Actualitzat el 23 d’abril de 2021 a les 10:47
Fidel a la seva cita, arriba una nova edició de la doble cita (Trofeu Joan Escolà i Campionat de Sabadell) de la Unió Ciclista Sabadell. L'any passat va ser una de les últimes competicions esportives que es van celebrar amb normalitat -dies abans del confinament general per la pandèmia- i aquest any es farà, però amb restriccions. La més notable serà l'absència de públic en la zona de sortida i arribada dels corredors, situada, com és habitual, en la zona de la Plaça de la Creu Alta. Estarà degudament senyalitzada i tancada, només accessible per al personal de competició i organització.
"És una llàstima perquè sempre hi havia molt ambient en el moment de la sortida i també l'arribada, però manen les circumstàncies i ja podem estar contents de poder mantenir les proves", explica el president, Miquel Borràs, qui ja està preparant, juntament amb una Comissió, la celebració del Centenari de l'entitat previst per l'any 2022. Tot i la incertesa, la inscripció estarà al nivell d'anteriors edicions, amb un total de 200 corredors i 20 equips inscrits, 14 dels quals provinents de Catalunya. De l'estat espanyol cal destacar la participació, per primera vegada, de l'equip Fundació de l'Alberto Contador. S'afegeixen dues formacions d'Andorra i França. La Covid-19 va impedir la inscripció de més equips estrangers tal com havia succeït en les darreres edicions.
Mateix recorregut
El Trofeu Joan Escolà arriba a la 50a edició, amb sortida aquest dissabte a les 15.30 hores des de la plaça de la Creu Alta cantonada amb carretera de Prats. El recorregut de 103 quilòmetres serà l'habitual, amb pas per Castellar del Vallès, Sant Llorenç Savall, Gallifa, Sant Feliu de Codines, Castellterçol, Moià, Calders, Monistrol de Calders, Sant Llorenç i tornada cap a Sabadell (arribada cap a les 18 hores).
El Campionat de Sabadell, amb 91 edicions, és la segona prova més antiga de Catalunya després de La Volta, que aquest any arriba al Centenari, i arrenca el diumenge a les 9 hores amb 120,8 quilòmetres. El recorregut és molt semblant, afegint L'Estany, Avinyó, Horta d'Avinyò i Artés. L'arribada està prevista al voltant de les 11.45 hores a la plaça de la Creu Alta.
Notícies recomenades
-
Esports Joan Soteras es nega a declarar davant la jutgessa
-
Esports Consulta el calendari del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF
-
Esports FOTOS | La FCF celebra la Nit dels Campions del 2025 a Sabadell
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring