ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Aprendre a descomprimir
Publicat el
24 de maig de 2021 a
les 23:43
Actualitzat el
25 de maig de 2021 a les
10:59
Les valoracions del tècnic arlequinat Antonio Hidalgo després de la victòria davant la Ponferradina (2-0)
Sobre el partit: "Si no guanyàvem estàvem fora. Hem fet el partit que tocava. Posar-te per davant et dona tranquil·litat, però ni amb el segon acabes d'estar tranquil. Avui estic molt content amb l'actuació d'avui. L'altre dia va ser molt dur. Hem aconseguit fer aquest pas endavant que ens permet tenir possibilitats. Avui a descansar i demà a preparar el partit de diumenge".
Del 'tornarem' a ens 'quedarem'?: "L'altre dia el subconscient em va jugar una mala passada. Així som aquí a Sabadell. Per petita que sigui l'esperança, ho lluitem. No depenem de nosaltres mateixos, que és l'òptim. L'equip s'ha reposat del pal que vam rebre l'altre dia. Arribem amb moltíssima ambició. No tenim res a perdre. I això mentalment és molt positiu. Hem parlat del que significava com a grup i l'equip ha donat una resposta magnífica".
Els rivals de la darrera jornada: "Està clar que el Rayo s'ho juga tot per guanyar el seu partit. Amb un punt poden estar a dins del play-off, però no et pots refiar amb 90 minuts. L'Espanyol vol ser campió i hem sentit a Vicente Moreno parlar que volen ser campions i aniran a totes a Alcorcón.
Com s'afronta una jornada amb horaris unificats: "Personalment no sabia resultats fins que ha començat la segona meitat quan he sentit un gol del Rayo. Però no sabia res del Girona. Continua sent difícil".
Edgar, Néstor i Adri, tres dels herois d'Olot: "Tothom ha fet un partit amb una intensitat que requeria el partit. Aquests tres jugadors fa molt temps que estan amb mi i s'ho deixen tot amb mi. Ens han donat moltíssim i encara ens continuen donant moltes coses".
L'aspecte anímic després de la derrota a Alcorcón: "El que vaig fer després de la derrota a Alcorcón és parlar amb els jugadors i posar-ho tot sobre la taula. Com a jugador he viscut aquestes situacions. Els entrenadors estem per guiar i donar suport als jugadors. Arribem molt vius a Miranda".
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/24/el-sabadell-guanya-i-es-mante-viu-fins-a-lultima-jornada-2-0/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent