ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
Miki Lladó passa del juvenil a liderar l'Àrea Internacional del Centre d'Esports
- Els contagis s’enfilen fins a xifres de fa mig any
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 17:06
Actualitzat el 02 de juliol de 2021 a les 17:08
Canvi de rol. Una de les peces claus en l'engranatge del Futbol Base del Centre d'Esports, el tècnic del juvenil Miki Lladó, deixa la banqueta per dirigir l'Àrea Internacional del club a partir d'ara. Tanca així una exitosa etapa al capdavant del juvenil A arlequinat, assolint l'ascens i una històrica sisena posició a la Divisió d'Honor, amb victòries de prestigi davant el FC Barcelona o l'Espanyol.
Miki Lladó, que ara es troba a Califòrnia, té experiència en projectes internacionals als Estats Units i a la Fundació Vicenç Ferrer, a l'Índia, i el Consell d'Administració considera que pot fer una tasca molt important pel seu coneixement del Centre d'Esports i la seva capacitat de gestió i visió global del món futbolístic. El club vol potenciar aquest Departament internacional amb la idea de generar nous ingressos per al club en els pròxims anys.
D'altra banda, el Centre d'Esports agraeix la tasca i implicació al costat de Miki Lladó del seu quadre tècnic al juvenil A, integrat per Martí Creus, Jandro Martínez i Albert Segura. Només Creus continuarà vinculat al club en l'àrea de metodologia del F. Base. El dilluns que ve està previst que es faci oficial el nou cos tècnic que afrontarà la segona temporada consecutiva a Divisió d'Honor, amb el llistó molt alt. De fet, des de la coordinació esportiva encapçalada per Jaume Milà ja s'està treballant de valent per formar una plantilla competitiva per mantenir l'alt nivell de la passada campanya.
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina