ARA A PORTADA
Toni Gabarre estarà 8 setmanes de baixa
- Traslladada una dona en estat greu al Taulí després de caure a un carrer de Can Rull
Publicat el 10 d’agost de 2021 a les 12:06
Mala notícia, però no la pitjor. Finalment, Toni Gabarre estarà de baixa durant 8 setmanes, la qual cosa li impedirà començar la temporada a temps. Des del dissabte, quan el davanter va sortir lesionat durant l'amistós davant del Vila-real 'B', han estat dies de màxima incertesa per conèixer la gravetat de la lesió.
Es tracta d'una luxació a la ròtula. Si bé el davanter necessitarà el temps estimat pels metges per a aconseguir una ràpida i favorable recuperació, no ha acabat sent tan greu com alguns esperaven.
En el CE Sabadell esperen poder tancar més incorporacions, cobrir la baixa de Toni Gabarre i encaixar un equip competitiu. No obstant això, des del club asseguren que la desafortunada lesió del davanter "tampoc canvia molt perquè incorporar un 9 era prioritat. Toni no estarà mitja temporada de baixa, només es perdrà l'inici d'ella."
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"
-
Esports
El CNS Tennis Taula, gran triomfador del Campionat de Catalunya de Joves
-
Esports
Una nova proposta d'oci per a joves a la Creu Alta de la mà d'una entitat centenària