ARA A PORTADA
El juvenil del Sabadell inicia una nova etapa davant el Cerdanyola

- L'Ajuntament destina 2,5 milions d'euros per acabar el parc de les Aigües l'any vinent
Publicat el 03 de setembre de 2021 a les 18:46
L’hora de la veritat. Després d’una temporada passada extraordinària i una pretemporada de molt moviment i readaptació de la plantilla, el juvenil del Centre d’Esports inicia un nova etapa a la Divisió d'Honor aquest dissabte (17 hores) amb la visita del Cerdanyola al Poliesportiu Olímpia.
La renovació ha estat absoluta, començant pel relleu a la banqueta. La marxa de Miki Lladó –nomenat cap de l’Àrea Internacional del club– i diversos jugadors que han tornat als seus equips de procedència o han superat l’edat juvenil obliga a un canvi de xip. Això ha provocat un treball exhaustiu d’adaptació durant l’estiu. Marc Nomen és un entrenador jove que torna al club amb la intenció de seguir el camí iniciat per Lladó. Té clar el missatge que vol transmetre als jugadors: “Han de superar els seus rivals en totes les facetes i per això hem treballat intensament”.
"Les sensacions són positives. Penso que tinc bons jugadors i també bones persones. Estem preparats per començar”, subratlla amb confiança el tècnic arlequinat. Els nouvinguts han demostrat un bon nivell en els partits de pretemporada, com és el cas de Luque, José Luis o Xavi Planas, procedents del RCD Espanyol. També s’han incorporat Martí Gilvoy (Santa Eulàlia), Pierre (Lokomotiv), l’extrem Xavi Moreno (Jabac) o Hugo Garcia (Damm). Altres jugadors debutants seran Josep Roma, Diego Moral i el porter Luis Guzmán.
Un inici complicat
La visita del Cerdanyola aquest dissabte, una de les grans revelacions de la temporada anterior, significa una bona pedra de toc en un inici de lliga que serà dur: després visitarà l’Espanyol, rebrà el Cornellà i viatjarà a Saragossa. El llistó està molt alt. Tot un repte per aquest nou Sabadell.
Notícies recomenades
-
Esports El CE Sabadell es juga tota la temporada en un partit
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell