ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
L'OAR Gràcia femení canvia el guió final i celebra la primera victòria (32-28)

- Comencen les obres que han de completar el parc del Nord

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 03 d’octubre de 2021 a les 13:28
A la tercera, l'OAR Gràcia femení se'n va sortir i va sumar els dos primers punts a la lliga. El partit contra el Gavà va presentar poques diferències amb relació als dos anteriors i, per tant, va ser intens i lluitat fins a la fi perquè també es va resoldre a última hora. En aquest cas, però, el guió va fer un gir de 180 graus i va ser el conjunt verd-i-blanc, més encertat, qui s'endú la victòria (32-28).
De fet el Gràcia va jugar gairebé sempre amb el marcador a favor, a vegades amb avantatge de 4 gols (10-6 a la primera part i 22-18 i 26-22 a la segona), però la persistència i tossuderia del conjunt gavanenc no li va permetre mantenir aquest marge gaire estona. Amb l'esmentat 26-22 es trobà en condicions d'evitar els ensurts, però una fase de llançaments fallits, entre els quals un 7 metres, va contrastar amb l'eficàcia del Gavà, liderat per Alèxia Picas des de l'extrem esquerre.
El parcial 1-5 que establí el 27-27 ficà la por al cos de l'equip de Carol Carmona durant uns instants molt breus. Amb una pletòrica Paula Martín (4 gols) i la bona feina en defensa i porteria, el Gràcia tornà el parcial 5-1 al Gavà i resolgué l'amenaça. Dos punts al sac.
Masculí: doble derrota
A la Primera Nacional masculina, en canvi, doble derrota sabadellenca. L'OAR Gràcia va fregar un bon resultat en el seu desplaçament a Bordils. De fet, va manar durant bona part del partit (9-14 i 17-18 al descans). A la segona meitat va gaudir d'un avantatge de 3 i 4 gols, però un fatídic parcial de 8-2 en els últims 10 minuts va condemnar el conjunt de Cesc Borrell (35-32). Per la seva part, el Creu Alta Handbol Sabadell no va tenir cap opció a la pista del Poble Nou (36-29). Al descans ja perdia de manera clara (16-11) i les diferències es van mantenir fins al final. L'equip de Ramon Salmurri haurà de millorar molt si no vol patir aquesta temporada.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell