ARA A PORTADA
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
El Sabadell Rugby Club afronta el duel més important de la història

- El Sabadell Rugby Club afronta el duel més important de la història

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 19 de novembre de 2021 a les 20:15
El camp de La Roureda viurà aquest dissabte (17 h) el duel més important per al Sabadell Rugby Club en els seus vuit anys de vida. L'entitat local es juga l'ascens a la Divisió d'Honor Catalana davant el Quebrantahuesos aragonès. La victòria o l'empat serveix per fer el pas directe a la tercera categoria del rugbi estatal. En cas de derrota, també hauria de perdre L'Hospitalet, l'altre equip implicat.
El tècnic del conjunt sabadellenc Fran González té plena confiança en els seus homes. "Per nosaltres és un gran repte i pel club significaria una fita històrica. Estem molt il·lusionats i haurem de saber gestionar l'ansietat que a vegades pot aparèixer en un partit de tanta transcendència. De totes maneres, amb el suport de l'afició estem convençuts que ho podrem celebrar tots junts".
El Quebrantahuesos arriba amb la classificació a la butxaca, però González avisa que "es tracta d'un equip molt fort que concedeix molt poc, com ja ha demostrat en partits contra rivals directes com Els Senglars de Torroella. Haurem d'estar molt concentrats i fer les coses bé per guanyar. No volem especular amb la possibilitat de l'empat perquè pot ser massa perillós", explica. Si s'aconsegueix l'ascens, la primera jornada a la Divisió d'Honor seria a mitjans de desembre i la competició es desenvoluparia ja en el 2022. El rugbi sabadellenc té una cita històrica.
Notícies recomenades
-
Esports L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després
-
Esports L'OAR estrena la temporada amb un doble compromís de nivell a la Supercopa Catalana
-
Esports El Ciudad Naranco guanya el Campionat d'Espanya d'Escacs celebrat a Sabadell
-
Esports Esportistes sabadellencs veterans, competint fins que "el cos digui prou"