ARA A PORTADA
- Cinc regals tecnològics que enamoraran a tothom
Publicat el
20 de desembre de 2021 a
les 12:43
Actualitzat el
21 de desembre de 2021 a les
01:10
Dues grans rondes de 95,00 i 93,00 punts han permès a Queralt Castellet penjar-se la medalla de plata a la final del superpipe del Dew Tour a Colorado, celebrat aquest passat cap de setmana als Estats Units
Castellet arribava a la cita entre les favorites: els seus trucs i la capacitat d'innovar la situaven entre les candidates a medalla. I així va ser. Ja des de la primera ronda –93,00 punts– Castellet va fer bons els pronòstics. Però la sabadellenca encara amagava alguna carta, i en la tercera i definitiva ronda, Castellet s'enfilava fins als 95,00 punts. Només la nord-americana Chloe Kim aconseguia superar la sabadellenca (96,00 punts). El podi el va completar Xuetong Cai (89,00 punts).
Amb aquest nou podi –dos de dos en aquesta temporada olímpica–, Castellet reforça el seu idil·li amb el Dew Tour, on ha aconseguit penjar-se el bronze en les darreres dues edicions, a més de guanyar l'or l'any 2010 i 2011: "Estic molt contenta amb la competició i amb el que significa aquesta medalla, que serveix per superar les medalles de les darreres dues edicions", afirmava Castellet després de penjar-se la medalla de plata.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Els Jocs del Mediterrani, amb accent sabadellenc
-
Esports
Glòria Estopà guanya l'Europeu amb la selecció espanyola U18
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?