ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell no troba el camí del gol i s'ha de conformar amb un punt davant de l'Andorra Marc Segarra Rodríguez
-
Cerdanyola del Vallès Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina? Marc Béjar Permanyer
-
Cerdanyola del Vallès Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina" Marc Béjar Permanyer
-
-
Sabadell "Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges Redacció
El filial del CE Sabadell s'imposa amb contundència davant del Tibidabo (1-5)
Esports
Els arlequinats continuen primers i fan més gran la diferència en la classificació
- Mor l'advocat sabadellenc Francesc Sánchez als 67 anys
Publicat el
09 de gener de 2022 a
les 14:58
Actualitzat el
09 de gener de 2022 a les
14:59
Imparable. L'equip de Jordi López no falla i continua en la mateixa dinàmica positiva amb la qual ha finalitzat el 2021. Els arlequinats s'han imposat amb contundència davant del Tibidabo en el Municipal de Torre Romeu, i s'han emportat el primer derbi de l'any per 1-5.
El partit s'ha dividit en dues parts bastant diferents. No obstant això, cal reconèixer la iniciativa i el control del CE Sabadell durant tot el xoc.
La primera part ha estat molt igualada, amb un Tibidabo que ha sabut contenir l'ofensiva rival i ha intentat sortir al contraatac. El Sabadell ha volgut imposar el mateix ritme i joc que el caracteritza, però fins pràcticament el descans no s'ha començat a veure una diferència entre tots dos equips com per a considerar una superioritat. Als 44’ els visitants s'han avançat mitjançant Pere Belmonte, en un moment clau per a començar a imposar-se a falta de molt poc per al descans. En la segona meitat, s'ha pogut veure un Tibidabo que ha sortit amb ganes d'igualar i barallar el partit, però no ha aconseguit inquietar al seu rival. Als 52’ i 54’, Raul Ferrer i Carles Fernandez han ampliat la diferència i a falta de més de mitja hora de joc el marcador ja ha reflectit el 0-3.
Pocs minuts més tard, Sergi Jurado ha descomptat per als locals i ha tornat a donar esperances en les graderies. No obstant això, l'alegria i il·lusió ha durat deu minuts, ja que als 73’ Vladyslav Kopotun ha posat el 1-4. D'aquesta manera el partit s'ha anat tancant i el Tibidabo ha entrat en un moment molt complicat en el qual poques jugades han sortit com han volgut. Als 89’ Kopotun ha repetit i ha liquidat el xoc amb el 1-5 final.
D'aquesta manera el Tibidabo Torre Romeu cau a la novena posició i continua amb 13 punts. Per part seva, el filial del Centre d’Esports Sabadell segueix primer, ara amb 27 unitats, a quatre de la Unió Esportiva Castellar que li ha guanyat a la UD Can Trias i ha avançat en la classificació al Pirinaica, que no ha pogut passar de l'empat davant del Club Natació Terrassa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Així hem explicat l'empat del CE Sabadell contra el FC Andorra (0-0)
-
Esports
El CE Sabadell - Andorra suspès per la pluja es disputarà diumenge
-
Esports
Quan el partit més important es juga fora del camp
-
Esports
L’exercici, un aliat contra el càncer: "M'ha demostrat que soc capaç de fer el que em proposi"
-
Esports
El CE Sabadell vol continuar sumant a casa en un xoc d'estils
-
Esports Detenen un home per agredir la seva filla menor després de perdre un partit en un torneig a Sabadell