ARA A PORTADA
El Club Natació perd dos punts per una errada del rellotge (5-5)
Els àrbitres van concedir l'empat de l'Hospitalet en una acció a pilota aturada quan només faltaven 3 dècimes
- Sabadell demana més personal administratiu a la comissaria de la Policia Nacional
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
10 de gener de 2022 a
les 19:29
El rellotge va jugar una mala passada al Club Natació Sabadell de futbol sala en el seu partit contra l’Hospitalet-Bellsport (5-5). De fet, a la primera part no va funcionar el marcador electrònic del Pavelló del Nord i es va utilitzar el sistema manual des de la taula. A la segona es va poder solucionar en part, però sense la botzina. Això acabaria sent fatal.
Quan teòricament faltaven 3 dècimes per acabar, amb un 5-4 favorable als nedadors, l’equip visitant va treure un servei de banda i la pilota acabaria al fons de la xarxa de manera inversemblant. Sense l'habitual toc de botzina que marca el final del partit, el xiulet des de la taula va arribar tard i els àrbitres van concedir el gol que significava l’empat. “És impossible marcar un gol en 3 dècimes de segon quan la pilota fa una trajectòria a l’aire fins a arribar al jugador que remata”, explica el tècnic nedador Borja Burgos, que acabaria expulsat. Els locals van protestar enèrgicament, però sense resultat.
Es va frustrar així una victòria que havien treballat molt, remuntant dues vegades un marcador advers (0-1 i 1-2). Amb el 5-3 els locals van tenir opcions per sentenciar el partit i evitar el fatídic final amb tocs surrealistes. Almenys, els de Borja Burgos van poder trencar la dinàmica negativa de tres derrotes consecutives.
D’altra banda, l’Amics Pou Merinals Escorial-Insercad va rebaixar la contundència de les seves últimes derrotes amb l’aportació dels jugadors del Sant Quirze FS incorporats aquesta setmana després de l’acord de filiació puntual. Els sabadellencs, molt combatius, van plantar cara al Sergorbe (5-1) i haurien pogut obtenir un millor resultat. El partit de l’Escola Pia, a la pista de l'Indústries Santa Coloma B, es va ajornar per casos de Covid.
Notícies recomenades
-
Esports
Paula Leitón: "L'or olímpic em va donar l'altaveu per ser una referent també fora de l'aigua"
-
Esports
La telepatia a pista de les joves patinadores del Gadex: "Tenim l'ascens a tocar"
-
Esports
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni"
-
Esports
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després
-
Esports
La SWIT Cup tanca la seva quarta edició amb sis campiones diferents
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell confirma la seva permanència a Divisió d'Honor