ARA A PORTADA
Perilla l'UCAM-Sabadell per casos de coronavirus a l'equip murcià
Tres casos positius han ajornat el RM Castilla-UCAM i posa en dubte el duel de diumenge 20 a La Condomina
- Aprovades les obres per adequar el nou local d’Acció Social al sud de Sabadell
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 11 de febrer de 2022 a les 12:21
El Sabadell inicia aquest dissabte (19.30 h) a Sanlúcar de Barrameda un "Tourmalet", com va dir Pedro Munitis, de tres partits com a visitant. Això era la previsió. La realitat pot ser diferent i quedar-se en només dos duels, davant l'At. Sanluqueño i dimecres (19.30 h) al Carlos Belmonte contra l'Albacete, un dels que estava pendent. El tercer, a La Condomina davant l'UCAM Múrcia, previst per a diumenge 20 (12 hores) està en perill.
El Sabadell es pot trobar amb un nou ajornament per casos de coronavirus, aquesta vegada del rival. De moment, el partit d'aquesta jornada entre el RM Castilla i l'UCAM que s'havia de jugar aquest divendres a Valdebebas ha quedat suspès. El club murcià va comunicar tres casos positius i dos amb simptomatologia semblant a la Federació Espanyola i el Jutge únic va decidir l'ajornament. Els serveis mèdics de la RFEF han comunicat que els afectats hauran de fer una quarantena fins al dimarts 15 de febrer (ara els terminis s'han escurçat). Serà llavors, amb noves proves, quan probablement es determini si es pot disputar l'UCAM-Sabadell. Ara per ara el fantasma d'un nou ajornament és prou factible.
D'aquesta manera, el pla de l'estada de cinc dies a terres murcianes també està a l'aire. El Centre d'Esports havia decidit, després de jugar a Albacete dimecres, no tornar a Sabadell i traslladar-se a Múrcia per entrenar a les instal·lacions del San Pedro Pinatar dos dies i evitar així un nou i llarg desplaçament en autocar. Caldrà esperar.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"
-
Esports
El CNS Tennis Taula, gran triomfador del Campionat de Catalunya de Joves
-
Esports
Una nova proposta d'oci per a joves a la Creu Alta de la mà d'una entitat centenària