ARA A PORTADA
-
Sabadell Queixes pel nou tram d'obres de la ronda de Collsalarca: "Era un simple gir i ara hem de donar la volta al barri" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Veïns de Sabadell reclamen millors horaris i més activitats a les biblioteques públiques Pol Gil
-
-
Sabadell El sindicat de la policia diu que l'adquisició de la nova furgoneta busca frenar "la Crida i el seu entorn" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Relleu a la Crida per Sabadell: Sandra Alcaide substituirà Aurora Murillo com a regidora del grup municipal Jan Cañadell Puigmartí
- Obituari de Sabadell del 20 de febrer de 2022
Publicat el
19 de febrer de 2022 a
les 18:21
L'Escola Pia no ha pogut tornar al camí de la victòria després de caure a la pista del Teresa Maria Roca de Mataró per 7 a 2. Amb aquesta ensopegada, l'equip de Pedro Donoso encadena dues derrotes consecutives –Industrias 'B' i Mataró– que tallen en sec la bona dinàmica de resultats.
No ha estat la millor versió dels sabadellencs, però el resultat tampoc ha reflectit la superioritat dels de Sito Rivera. Amb el 2 a 0, obra de Pipa, Donoso ha demanat temps mort per mirar de capgirar la situació, i de mica en mica, l'Escola Pia ha anat guanyant protagonisme sobre el parquet. Lenny Ramos, en finalitzar amb encert un contracop sabadellenc, tornava a posar l'Escola Pia al partit, poc abans d'arriabr al final del primer temps. Quan semblava que s'arribaria al descans amb un mínim avantatge per als de Sito Rivera, i després que Jordi Sardà desaprofités un doble penal, una jugada individual de Joel Ciscar ha servit perquè Llibert situés el 3 a 1. Acte seguit, Arnau Graell, enviava al fons de la xarxa una fuetada que sorprenia Amar Ceesay, però en el darrer segon, una badada de la defensa escolapia l'aprofitava Pano per ampliar la renda al final de vint minuts molt igualats.
A la represa, i amb la lesió de Peluca, l'Escola Pia no ha trobat el desllorigador per inquietar la porteria d'Amar i el Mataró, conscient de la renda, s'ha limitat a administrar-la. Als darrers cinc minuts, Donoso ha decidit sortir amb porter-jugador, però avui no ha estat el dia. En les dues primeres recuperacions locals, Amar i Lupi han acabat de decantar el partit a favor dels mataronins (6-2). Amb Donoso expulsat per doble targeta groga, els de Sito Rivera encara han tingut temps per fer el setè.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Sense victòries sabadellenques en el primer cap de setmana de futbol sala estatal
-
Esports
Óscar Sanz s'estrena amb el CE Sabadell: "Després de la derrota, volíem recuperar el nostre futbol salvatge"
-
Esports
Niko Gioacchini es trenca el lligament creuat anterior del genoll dret i es podria perdre el que queda de temporada
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell femení, subcampió de la Copa Catalunya
-
Esports
L'OAR Gràcia masculí s'estrena amb una victòria a casa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens han intentat matar 200 vegades i aquí seguim"