ARA A PORTADA
El Sabadell, a consolidar la seva escalada davant el Sevilla At.
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 14 d’abril de 2022 a les 17:40
Actualitzat el 14 d’abril de 2022 a les 18:57
Divendres Sant futbolístic. En la millor posició de la temporada, sisè i a un punt de la zona de privilegi, afronta el Sabadell aquest divendres (21 hores) la visita del Sevilla At., un equip desconcertant i perillós. Munitis insisteix a concentrar totes les energies en el duel immediat i no fer càbales sobre altres possibilitats. De fet, el tècnic càntabre va arribar amb l'objectiu d'evitar el cataclisme d'un nou descens. Aquesta primera meta està molt a prop, però la impressionant igualtat de la categoria encara no permet tenir-ho lligat del tot. Una victòria davant el filial sevillista podria significar dues coses: la permanència virtual i la candidatura definitiva als llocs de privilegi en una recta final de lliga que promet emocions fortes.
Ni el 0-4 al camp del Betis Deportivo ha fet canviar el discurs del vestidor arlequinat. Iago Indias es va encarregar de recordar que “quan s’ha parlat de play-off no ens ha anat bé. Ja va passar a principi de temporada amb una pressió que, penso, fa afectar negativament. Nosaltres sabem que el treball diari ens ha portat fins aquí i hem de continuar exactament igual”.
Munitis ha incidit en el mateix missatge: "Pensar en el dia a dia no vol dir que renunciem a res. De fet, volem guanyar cada partit i si ho aconseguim, al final de lliga estarem a dalt. Però ara sabem que ens trobarem un Sevilla At. que té jugadors d'altíssim nivell. És un equip molt dinàmic i vertical i segur que no serà un partit tan plàcid com el de la setmana passada".
Notícies recomenades
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya
-
Esports
Debut amb victòria d'Urri i David Astals amb la selecció catalana davant de Palestina
-
Esports
El KEIO CN Sabadell, a donar la sorpresa davant de l'Atlètic Barceloneta
-
Esports
FOTOS | Multitudinària presentació del Creu Alta Sabadell Handbol
-
Esports
Pau Morilla-Giner: "Esperava que ens donessin el benefici del dubte. No acabem d'arribar al club, tothom sap les nostres intencions"