ARA A PORTADA
-
El CN Sabadell cau davant el CN Atlètic-Barceloneta en l’adeu de Quim Colet i els mariners conquereixen la lliga León Guerrero
-
Josep Manuel Suárez deixa la presidència d’Atendis després de deu anys i cedeix el relleu a August Serra Redacció
-
-
-
FOTOS | Ca n’Oriac viu una romeria de la Virgen de la Fuensanta adaptada per les restriccions però fidel a la tradició Redacció
El Sabadell vol fer un pas de gegant en un Johan Cruyff tenyit d'arlequinat
- Munitis: "L'equip és capaç de dominar diferents registres"
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
06 de maig de 2022 a
les 21:00
Actualitzat el
06 de maig de 2022 a les
19:46
Una nova final. El Sabadell afronta un altre duel directe aquest dissabte (17 hores) a l'estadi Johan Cruyff davant el Barcelona B, que es troba un punt per sota a la taula. El conjunt arlequinat té l'oportunitat de fer un pas de gegant cap al play-off en un escenari que estarà tenyit dels colors blanc-i-blaus. Després de vendre les 1.300 localitats facilitades pel club blaugrana, la xifra podria aproximar-se als dos mil seguidors. “Estem encantats de la vida i molt agraïts. Que vinguin tants aficionats hauria de ser un plus per a nosaltres i també farà més atractiu el partit”, ha explicat Pedro Munitis.
El tècnic, en canvi, es resisteix a pronunciar la paraula play-off. Fidel al seu missatge, fa autèntics equilibris per explicar la situació actual. “Mai hem rebutjat cap repte, només volem aplicar el ‘partit a partit’ i veure’m fins a on ens porta. És evident que estem a la lluita, però la mentalitat del vestidor és la mateixa: només pensem a guanyar el pròxim partit”. Fins i tot ha fet la seva interpretació a les declaracions molt més contundents de Jacobo -“l’objectiu és fer el play-off i pujar”- aquesta mateixa setmana. “Penso que ell es referia més al seu vessant personal. És normal que vulgui jugar a Segona Divisió amb el seu equip. Estem en una situació per poder lluitar per tot mantenint l’enfocament que ens ha portat fins aquí: som un equip treballador, ambiciós i que sempre surt a guanyar”.
Munitis no considera que el 0-3 al camp del Vila-real B serveixi ara de referència. “Són dos filials amb un gran potencial, però diferents en el seu model de joc”. Té clar el càntabre que “ens tocarà patir en els moments que no tinguem la pilota. Caldrà estar molt junts i fer ajudes permanents. I amb pilota, també tenim qualitat per fer-los patir a ells”. El tècnic no tindrà cap baixa i recupera per a la convocatòria a Moha una vegada complerta la seva sanció.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell es complica la vida amb una derrota clara a l'Alfredo Di Stéfano
-
Esports
Jordi Marín: "No m'hauria imaginat mai tot el que he viscut al CN Sabadell"
-
Esports
FOTOS | Reconeixement a l'històric júnior del Sabadell BQ Vallès
-
Esports
El CE Sabadell visita el Real Madrid Castilla en la primera batalla per tornar al futbol professional
-
Esports
La generació del Sant Nicolau que ha complert un somni: "Durant l'estiu, volem entrenar cada dia"
-
Esports
La jove atleta de la JAS que ha batut un rècord de Sabadell amb més de trenta anys d'antiguitat