ARA A PORTADA
El sabadellenc Óscar Salguero aspira a la seva quarta medalla en un Mundial
- El sabadellenc Óscar Salguero aspira a la seva quarta medalla en un Mundial
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de juny de 2022 a
les 16:44
Després de la plata de Tòquio, aquest dissabte l’Óscar Salguero té l’oportunitat d’afegir una nova medalla al seu impressionant palmarès a Madeira (Portugal). Seria la quarta en un Mundial de natació. Enrere queda l’or aconseguit a Mèxic fa cinc anys i les medalles de plata de Glasgow i Londres en el 2019, l’última cita mundialista fins avui.
Els Jocs Paralímpics del Japó van suposar un desgast físic i mental molt fort pel sabadellenc, qui, a més, ha patit una lesió que no l’ha deixat treballar amb normalitat els últims mesos. Es tracta de la síndrome del piramidal, una contractura que afecta el nervi ciàtic i provoca dolor muscular. “No he pogut fer la preparació prèvia com volia i soc conscient que no estic al cent per cent, però lluitaré al màxim de les meves possibilitats i, com sempre, ho donaré tot per intentar pujar al podi”, explica l’Óscar des de Madeira, hores abans d’afrontar la prova dels 100 braça SB8.
Aquest dissabte a les 9.05 hores disputarà les semifinals i la final està prevista a la tarda, a partir de les 17.05 h. Salguero manté intacte la seva competitivitat i ambició: “no sé el color de la medalla, però el meu objectiu en qualsevol prova és sempre acabar entre els millors”.
Notícies recomenades
-
Esports
La telepatia a pista de les joves patinadores del Gadex: "Tenim l'ascens a tocar"
-
Esports
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després
-
Esports
La SWIT Cup tanca la seva quarta edició amb sis campiones diferents
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell confirma la seva permanència a Divisió d'Honor
-
Esports
Quatre del CN Sabadell, amb la selecció espanyola a la World Cup
-
Esports
El CE Sabadell, davant d'un 'partit trampa' per mantenir el lideratge