ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
Joan Reixach es retira de la cursa a la presidència del CN Sabadell
- Lourdes Ciuró, consellera de Justícia: "Fugir del Govern de la Generalitat és fugir dels problemes”
Publicat el
05 d’octubre de 2022 a
les 22:02
Actualitzat el
05 d’octubre de 2022 a les
23:39
El precandidat a les eleccions del Club Natació Sabadell, Joan Reixach, ha anunciat aquest dimecres al vespre que abandona la cursa a la presidència de l'entitat centenària. L'empresari sabadellenc ha decidit fer un pas al costat a només 48 hores de l'entrega dels 829 avals necessaris per convertir-se en candidat davant la impossibilitat d'aconseguir el suport necessari per superar el tall.
Tot i veure's obligat a prendre aquesta decisió, Reixach ha volgut recordar que "la precandidatura de Fem un club millor aportava un equip amb gent nova amb noves idees, alta formació, experiència i èxits demostrables al món de l'empresa i l'esport per poder gestionar de forma moderna i amb garanties una entitat com el Club Natació Sabadell. Érem també un relleu generacional, amb un equip de joves professionals i esportistes per sota dels trenta-cinc anys".
Així mateix, l'empresari sabadellenc ha detallat que la precandidatura que encapçalava oferia "millorar serveis i instal·lacions, acords estratègics de gran benefici i innovació per l'entitat, patrocinis, un pla director de futur, coneixements en totes les àrees de gestió i esport, modernització tecnològica, una cartera de bons contactes i una direcció de treball professional, executiva i adaptada als nostres temps". Aquest anunci, però, en cap cas és un adeu. I és que l'emprenedor ha anunciat que "en els pròxims dies farem un resum de conclusions del procés viscut".
Amb Joan Reixach fora de la cursa per ser el nou president del Club Natació Sabadell, la presidència de l'entitat recaurà en mans de Claudi Martí o Antonio Ortiz, dos precandidats que tindrien els avals necessaris per passar a ser formalment candidats.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Lucas Viale renova per dues temporades més com a director esportiu del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell ja pensa en la Lliga Hypermotion: rivals, dates i tot el que cal saber
-
Esports
25 nedadors del CN Sabadell busquen un lloc a l'Europeu de París
-
Esports
Nona Pérez torna a casa tres anys després
-
Esports
Punt final a l'etapa d'Òscar Garcia Junyent a l'Ajax d'Amsterdam
-
Esports
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió"