ARA A PORTADA
Doble triomf de l'OAR Gràcia Sabadell com a visitant

- Doble triomf de l'OAR Gràcia Sabadell com a visitant

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 15 de gener de 2023 a les 19:32
Jornada molt positiva pels sèniors de l'OAR Gràcia. El masculí, en el primer partit de l’any i últim de la primera volta, va vèncer amb comoditat el Sant Martí per 28-35. Tot i això, l’actuació del conjunt verd-i-blanc va anar a menys en el tram final per un excés de relaxació i de pèrdua de concentració, això sí, quan tenia els dos punts pràcticament a la butxaca pel gran avantatge de què disposava en el marcador.
Després de superar el 2-0 inicial, el Gràcia va tenir el domini del partit amb curtes diferències fins al minut 15 (8-10). Superat l’equador de la primera meitat, el gol de Sergio Àlvarez i els dos següents de Guillem Correro van iniciar la fase en què el conjunt sabadellenc trencà del tot l’enfrontament amb bon treball defensiu, aturades del porter Joan Leon i encert en la majoria d’ocasions generades. El parcial 2-10 va permetre el Gràcia doblar en gols el Sant Martí i afrontar la segona part amb plena tranquil·litat (10-20 al descans).
Els barcelonins van tornar més intensos però en primera instància no van poder estrènyer el marge, al contrari, es va fer encara una mica més gran amb el (16-28). Tal com havia passat abans, el minut 15 va marcar el punt d’inflexió, aquesta vegada per donar pas al domini del conjunt local que va treure rendiment, d’una banda, als atacs amb 7 jugadors prescindint del porter, tot i que li costà encaixar un parell de gols a porteria buida, i d’altra banda, a les pèrdues de possessió i ocasions no transformades pels graciencs que van propiciar uns quants contracops cap a la porteria defensada ara per Carles Bonàs. En aquests instants finals va ser el Sant Martí qui va superar en encerts el Gràcia (parcial 12-7), però només per restar contundència en el marcador definitiu.
Finalitzada la primera volta, l‘equip de Pere Ayats és un dels cinc que empaten a 22 punts, per darrere del Sant Cugat (24) i del líder Granollers (27). Set aspirants, doncs, a les dues places disponibles per a la fase d’ascens. La segona volta es presenta força atractiva. Bordils, plaça complicada per al Gràcia aquest proper diumenge en defensa dels seus interessos.
Notícies recomenades
-
Esports Jan Molina renova amb el CE Sabadell fins al 2027
-
Esports El CNS Tennis Taula triomfa al Campionat d'Espanya de categories
-
Esports Deu del CN Sabadell i dos sabadellencs, al Mundial de waterpolo
-
Esports Javi López-Pinto, nou jugador del CE Sabadell
-
Esports Carlos García reforça la parcel·la defensiva del CE Sabadell
-
Esports El CE Sant Nicolau ascendeix a SuperCopa