ARA A PORTADA
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
Miki Lladó: "Quan venen corbes tots hem de donar el màxim"
- Miki Lladó: "Quan venen corbes tots hem de donar el màxim"
- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 16 de febrer de 2023 a les 18:28
Tot i la dolorosa derrota contra el Numancia que va significar caure de nou en la zona de descens, el Sabadell afronta la visita al camp del líder Eldense "amb les eines i energia suficients per posar-li les coses difícils i guanyar-lo", segons el tècnic arlequinat, Miki Lladó.
Les ratxes s'han invertit. De cinc jornades sense perdre s'ha passat a una dinàmica de quatre sense guanyar. Miki Lladó fa la seva interpretació: "tot a la vida és qüestió de perspectiva. Si només mirem el '3 de 12' dels últims 4 partits, es podria parlar de dinàmica nefasta i que tot va malament. En canvi, jo també puc dir que hem fet un '9 de 18' que mai s'havia assolit aquesta temporada en un bloc de 6 jornades. Fora de casa l'estadística és un '5 de 9' que és positiva. Per damunt de tot, jo em quedo amb un indicador: l'equip ha demostrat que sempre competeix".
És conscient que diumenge (18 h) es trobaran un rival molt potent. "Així ho demostra el seu lideratge i el fet que encara no hagi perdut a casa. Però no ens podem agafar a això sinó concentrar-nos en la nostra feina. Com a visitants som un equip sòlid, hem de fer-nos respectar, atacar la seva última línia i al mateix temps protegir-nos perquè estem davant d'un molt bon equip. La clau és dominar diferents registres".
El partit d'Elda inicia, segons el tècnic, un nou escenari: "s'obre un bloc de sis partits que acabarà amb la visita del Barcelona At. i el vestidor s'ha marcat un objectiu", sense dir cap nombre de punts. "Això és com pujar La Rabassada i quan venen corbes cal estar preparats i donar tots el màxim: els jugadors, el cos tècnic, el club i l'entorn. No es tracta de buscar culpables sinó d'estar units".
Notícies recomenades
-
Esports
L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports
Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports
David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després
-
Esports
L'OAR estrena la temporada amb un doble compromís de nivell a la Supercopa Catalana
-
Esports
El Ciudad Naranco guanya el Campionat d'Espanya d'Escacs celebrat a Sabadell
-
Esports
Esportistes sabadellencs veterans, competint fins que "el cos digui prou"