ARA A PORTADA
-
Els voluntaris, engranatges de la protectora d’animals de Sabadell: "És la forma més maca de sanar" Marta Ordóñez
-
La grip amenaça i l’atenció primària de Sabadell aguanta el pols: "Prevenció i corresponsabilitat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Indignació pel vehicle que continua abandonat a la llera del Ripoll un mes i mig després: "És una vergonya!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Els boscos i el Ripoll, desèrtics: així es viuen les restriccions de la pesta porcina africana a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
El claustre de l'institut Pau Vila de Sabadell diu 'no' a una nova iniciativa d'avaluació d'Educació Sergi Gonzàlez Reginaldo
El Sabadell, sense confiances a Lezama davant el cuer
- El Sabadell, sense confiances a Lezama davant el cuer
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 17 de març de 2023 a les 14:45
Actualitzat el 17 de març de 2023 a les 14:44
Amb la màxima concentració i sense confiances. Així afronta el Sabadell el partit d'aquest dissabte (17 h) a les instal·lacions de Lezama davant l'Athletic B, cuer destacat del grup i amb peu i mig a la Segona RFEF. L'equip de Miki Lladó vol aprofitar l'oportunitat per allunyar-se una mica més de la zona perillosa.
De fet, en el curt termini de quatre dies, el conjunt arlequinat pot fer un pas de gegant cap a la permanència. Per això hauria de completar el ‘7 de 9’ que signava el mateix tècnic arlequinat abans de la visita del Real Murcia. Traduït, vol dir guanyar a Lezama i dimecres vinent confirmar la victòria parcial (1-0) contra la UD Logroñés en els 43 minuts pendents. Situar-se amb 37 punts abans de rebre el Barcelona At. significaria un enorme salt i també una gran injecció de confiança. Però això són números i el futbol sempre ofereix perilloses trampes, com pot ser un cuer com l’Athletic B carregat de gent jove que mai defalleix. Ara mateix, el seu principal al·licient és fer un bon tram final de temporada a títol individual tenint el descens pràcticament assumit.
Miki Lladó, que si no rep cap contraordre podrà asseure's a la banqueta a l'espera d'oficialitzar-se la sanció de 4 partits, ho té clar: "ens juguem la vida i no podem fallar", va resumir de manera contundent en la roda de premsa prèvia. El tècnic afegeix que "com a màxim responsable, m'exigeixo la victòria, almenys posar-hi totes les ganes i energia per aconseguir-la. Després veurem quin és el resultat". Els sis punts davant l'Athletic B i UD Logroñés és el seu gran repte.
La recuperació de Cristian Herrera, després de l'ensurt davant el Real Murcia, ha estat la millor notícia de la setmana. Miki Lladó també recupera David Astals i Moha Keita, però perd Alberto Fernández per un doble motiu: sanció i unes molèsties. El murcià tampoc hi serà davant la UD Logroñés. D'altra banda, continuen fora de combat Athuman i Sergi Garcia. El dubte és Juanmi Carrión, qui ja ha entrenat amb normalitat i ha viatjat a terres basques.
Notícies recomenades
-
Esports
El KEIO CN Sabadell, eliminat de la Champions
-
Esports
La Copa del Rei torna a la Nova Creu Alta deu anys després amb la visita del Deportivo d'Antonio Hidalgo
-
Esports
Pol Filella, doble campió del Màster Nacional de tennis platja
-
Esports
La cara 'B' de l'esport d'elit: la història de superació de Miguelete a Sabadell
-
Esports
Prop de 6.000 entrades venudes per al CE Sabadell - Deportivo de Copa del Rei
-
Esports
D'escoltar els consells de Cruyff a liderar les línies d'autobús