ARA A PORTADA
Ortolá: "La salvació del Sabadell només serà possible amb total unitat"

- Ortolá: "La salvació del Sabadell només serà possible amb total unitat"

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 12 d’abril de 2023 a les 18:59
Actualitzat el 14 d’abril de 2023 a les 17:12
Unitat absoluta. Aquesta és la recepta que va donar el porter Adrià Ortolá per sortir de la zona de descens en la qual es torna a trobar el Centre d’Esports després d’encaixar la segona derrota consecutiva a la Nova Creu Alta, escenari també del pròxim partit contra el Castellón.
El de Jàvea és conscient que cal millorar en certs aspectes i les sensacions de l’últim duel davant el Gimnàstic “no van ser bones en el tram final”, però insisteix que “l’equip sempre ha competit. D’ençà que he arribat, encara no he vist cap rival superior. Fins i tot estic segur que hauríem puntuat al camp de l’Elda sense aquell penal”.
De totes maneres, el tècnic Miki Lladó va llançar, dissabte passat, un missatge força crític al vestidor, trobant a faltar intensitat i empenta. Ortolá va respondre de manera clara i contundent: “És evident que estem en un moment crític i ara és quan hem d’estar junts i remar tots en la mateixa direcció. Aquesta és la mentalitat per sortir de l’actual situació. Tots hem de pujar al vaixell de la salvació i estic convençut que ho aconseguirem”.
Notícies recomenades
-
Esports Doble compromís de Supercopa d'Espanya per al CN Sabadell a la Sant Jordi
-
Esports Aleix Gómez i Dani Fernández, campions del món de clubs amb el Barça
-
Esports Ferran Costa: "Tinc la seguretat que tots els jugadors es deixaran l'ànima al camp, això és el que em fa sentir més orgullós"
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys