ARA A PORTADA
“Veure la graderia així és un goig, han estat una jugadora més”
- El Sabadell fa un pas de gegant cap a la permanència a Las Gaunas (0-1)
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
23 d’abril de 2023 a
les 10:30
Actualitzat el
23 d’abril de 2023 a les
10:54
L'OAR Gràcia viatjarà al País Basc amb un gol d'avantatge després d'una nit màgica al Bocaccio Arena. Les jugadores de Carol Carmona s'han imposat a l'Aiala Zarautz (31-30) i la setmana vinent buscaran certificar la classificació a les fases d'ascens.
Una gran remuntada a la segona meitat, culminada als darrers instants, ha servit per tenir aquest lleuger avantatge amb un públic entregat i unes jugadores que s'han deixat fins a l'última gota de suor.
"Sabíem que patiríem perquè són un gran equip, però és molt important haver tirat endavant i marxar amb aquest petit avantatge. La confiança que ens ha faltat a la primera part l'hem tingut a la segona, però sabem que hem de millorar alguns aspectes. Un gol és un avantatge molt curt, anirem allà a guanyar" explicava l'entrenadora, Carol Carmona. També ha valorat molt positivament l'ambient al pavelló: "Veure la graderia així és un goig, han estat una jugadora més. Sabem que ens acompanyaran a Zarautz i seran un suport increïble".
Una de les cares visibles de la remuntada ha estat Alba Martín, que com a directora del joc i amb els seus 4 gols a la segona meitat, ha donat la passa endavant que l'equip necessitava per remuntar: "Crec que hem fet un partit molt complet i hem gaudit, que era el més important. A la segona part hem pogut córrer molt més i en aquest context de partit és on més còmodes ens sentim".
I a l'altre costat del camp, la portera Mercè Buixó ha estat protagonista amb diverses aturades als últims minuts que han mantingut vives les opcions de remuntada: "Crec que hem anat de menys a més durant el partit i això ens ajudarà per arribar amb la màxima confiança a la tornada. Ens hem tret una mica els nervis de sobre i a la segona meitat hem gaudit molt". La portera gracienca també s'ha desfet en elogis cap als seguidors que han omplert de gom a gom les graderies: "Hauria estat impossible remuntar i guanyar el partit sense el suport que hem sentit avui. El nostre objectiu sempre és fer gaudir a la gent i avui han estat ells els que ens han donat l'empenta quan més la necessitàvem".
Dissabte vinent s'haurà de decidir tot en una autèntica final al País Basc. De moment, però, l'OAR Gràcia ha posat la primera pedra al camí i ja és una mica més a prop de tornar a disputar les fases d'ascens. El somni continua ben viu.
Notícies recomenades
-
Esports
Va perdre l’oïda amb dos anys i ara és internacional d’escacs: “Sense recursos no es pot competir”
-
Esports
Torna la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell amb un derbi vallesà
-
Esports
Karate i kyokushin internacional de nivell, a Sabadell
-
Esports
El jove sabadellenc que ja és campió d'Europa de jujitsu: "Fa només un any que competeixo"
-
Esports
La castellarenca Gina Torres, campiona estatal sub-20 de marxa
-
Esports
El CE Sabadell guanya el Nàstic en els penals i es classifica per a la final de la Copa Catalunya