ARA A PORTADA
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
“Veure la graderia així és un goig, han estat una jugadora més”

- El Sabadell fa un pas de gegant cap a la permanència a Las Gaunas (0-1)

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 23 d’abril de 2023 a les 10:30
Actualitzat el 23 d’abril de 2023 a les 10:54
L'OAR Gràcia viatjarà al País Basc amb un gol d'avantatge després d'una nit màgica al Bocaccio Arena. Les jugadores de Carol Carmona s'han imposat a l'Aiala Zarautz (31-30) i la setmana vinent buscaran certificar la classificació a les fases d'ascens.
Una gran remuntada a la segona meitat, culminada als darrers instants, ha servit per tenir aquest lleuger avantatge amb un públic entregat i unes jugadores que s'han deixat fins a l'última gota de suor.
"Sabíem que patiríem perquè són un gran equip, però és molt important haver tirat endavant i marxar amb aquest petit avantatge. La confiança que ens ha faltat a la primera part l'hem tingut a la segona, però sabem que hem de millorar alguns aspectes. Un gol és un avantatge molt curt, anirem allà a guanyar" explicava l'entrenadora, Carol Carmona. També ha valorat molt positivament l'ambient al pavelló: "Veure la graderia així és un goig, han estat una jugadora més. Sabem que ens acompanyaran a Zarautz i seran un suport increïble".
Una de les cares visibles de la remuntada ha estat Alba Martín, que com a directora del joc i amb els seus 4 gols a la segona meitat, ha donat la passa endavant que l'equip necessitava per remuntar: "Crec que hem fet un partit molt complet i hem gaudit, que era el més important. A la segona part hem pogut córrer molt més i en aquest context de partit és on més còmodes ens sentim".
I a l'altre costat del camp, la portera Mercè Buixó ha estat protagonista amb diverses aturades als últims minuts que han mantingut vives les opcions de remuntada: "Crec que hem anat de menys a més durant el partit i això ens ajudarà per arribar amb la màxima confiança a la tornada. Ens hem tret una mica els nervis de sobre i a la segona meitat hem gaudit molt". La portera gracienca també s'ha desfet en elogis cap als seguidors que han omplert de gom a gom les graderies: "Hauria estat impossible remuntar i guanyar el partit sense el suport que hem sentit avui. El nostre objectiu sempre és fer gaudir a la gent i avui han estat ells els que ens han donat l'empenta quan més la necessitàvem".
Dissabte vinent s'haurà de decidir tot en una autèntica final al País Basc. De moment, però, l'OAR Gràcia ha posat la primera pedra al camí i ja és una mica més a prop de tornar a disputar les fases d'ascens. El somni continua ben viu.
Notícies recomenades
-
Esports L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després
-
Esports L'OAR estrena la temporada amb un doble compromís de nivell a la Supercopa Catalana
-
Esports El Ciudad Naranco guanya el Campionat d'Espanya d'Escacs celebrat a Sabadell
-
Esports Esportistes sabadellencs veterans, competint fins que "el cos digui prou"