ARA A PORTADA
Primera oportunitat del Sabadell per segellar la permanència virtual a Alacant

- Primera oportunitat del Sabadell per segellar la permanència virtual a Alacant

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 06 de maig de 2023 a les 14:30
Actualitzat el 05 de maig de 2023 a les 18:00
Primera gran oportunitat. Després del '9 de 9', el nou repte del Sabadell és assegurar virtualment la permanència aquest diumenge (12 hores) a l'estadi Antonio Solana alacantí davant un altre rival directe com l'Intercity. Miki Lladó defuig qualsevol símptoma d'eufòria per centrar-se en el gran objectiu d'aquesta temporada en una jornada que pot aclarir... o embolicar el panorama del descens.
La permanència matemàtica és impossible, però Miki Lladó i els seus homes són conscients que una victòria a l'estadi Antonio Solana significaria un pas virtual. "Tothom té al cap la xifra de 48 punts, però fins que no sigui un fet matemàtic no podem celebrar res. L'equip està amb confiança i energia per assolir l'objectiu", explica el tècnic santcugatenc, que complirà el seu últim partit de sanció. Veurem si el seu segon, Gerard Bofill, completa el '15 de 15' exercint de màxim responsable a l'àrea tècnica.
No li preocupa el clima de certa eufòria que es respira en l'entorn després del '9 de 9' que fins i tot ha fet pensar en cotes més ambicioses. "Cadascú és lliure d'il·lusionar-se en funció dels resultats, això forma part del futbol. El vestidor ho té molt clar. Sabem d'on venim i on estem. També som conscients que si no som capaços de treure un bon resultat d'Alacant, la cosa es complicarà. No es tracta de rebaixar l'eufòria sinó de mantenir la mateixa línia", subratlla Miki Lladó.
Una de les seves preocupacions és les dimensions del terreny de joc alacantí. "És el camp més petit de la categoria i això pot condicionar una mica el joc. Ens obligarà a fer un partit molt seriós davant un rival que té una plantilla poderosa, amb futbolistes de gran qualitat en la zona ofensiva", entre els quals es troba l'exarlequinat Pol Roigé, qui ja va marcar a la Nova Creu Alta.
Notícies recomenades
-
Esports El CE Sabadell es juga tota la temporada en un partit
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell