ARA A PORTADA
La trencadora primera samarreta del CE Sabadell, inspirada en el disseny de Javi Maiquez
- Raquel Sánchez, oberta a signar l'acord de la ronda Nord aquest divendres
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 04 de juliol de 2023 a les 22:35
La primera equipació del Sabadell 23/24 ha provocat un notable impacte en l'acte de presentació d'aquest dimarts a la sala noble del Gremi de Fabricants. Els tradicionals quadres arlequinats han estat substituïts per un total de 120 molt més petits per commemorar el 120 Aniversari del club.
No ha estat, però, una decisió unilateral de la marca Hummel sinó que al darrere trobem la inspiració d'un soci ben conegut: Javi Maiquez, habitual als desplaçaments del Centre d'Esports. De fet, la seva proposta havia estat seleccionada com una de les quatre finalistes en el concurs per la segona samarreta. Ha quedat en segona posició, superada per l'opció del soci Pol Lázaro amb l'equipació negra amb una franja vertical arlequinada a la part frontal.
La sorpresa, per a Javier Maiquez, ha arribat quan ha aparegut el jugador Pau Resta amb la primera equipació. Es tractava del seu disseny, però amb els petits quadres blaus repartits pel frontal de la samarreta, fins a 120, simbolitzant els anys que compleix l'entitat en aquest 2023.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell més gris de la temporada empata a zero davant del Tarazona
-
Esports
Posada de llarg del Sabadell BQ Vallès en la seva cinquena temporada
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell suma tres punts per una alinenació indeguda del Nàstic
-
Esports
Victòria als despatxos del FS Sabadell Femení, que agafa aire i puja fins al vuitè lloc
-
Esports
El retorn de Judith Forca marca la prèvia del derbi vallesà de la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell, a mantenir la dinàmica amb l'efectivitat com a assignatura pendent