ARA A PORTADA
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez
Treballada victòria de l'OAR Gràcia Sabadell a La Roca (28-31)

- Treballada victòria de l'OAR Gràcia Sabadell a La Roca (28-31)

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 23 de setembre de 2023 a les 20:04
Segona victòria. L'OAR Gràcia ha superat amb solvència l'exigent desplaçament a la pista del BM La Roca i confirma les bones sensacions que va deixar en el seu debut al Boccaccio Arena. De fet, el 28-31 no reflecteix la superioritat del conjunt gracienc durant tot el partit, amb diferències que han arribat als vuit gols. Les locals han maquillat el resultat en els últims minuts.
Sembla que Carol Carmona ha convençut a les seves jugadores perquè surtin molt endollades, oblidant els inicis dubitatius de la passada temporada que obligaven a remuntades èpiques. L'OAR ha volgut marcar el pas des de l'inici i amb una eficàcia gairebé del cent per cent, s'ha col·locat amb un clar 2-6, diferència que s'ha eixamplat fins a un contundent 3-11 en el minut 17. La Roca ha estat 7 minuts sense veure porteria davant la impressionant feina defensiva gracienca i les intervencions de Mercè Buxó.
El més curiós és que Janna Sobrepera només ha fet un parell de gols en aquest tram inicial. Alba Martín, Berta Prat, Laia Camarero o Paula Pérez han agafat protagonisme. També Eury ha aportat en els minuts que ha sortit. Ha estat una gran actuació coral. De totes maneres, La Roca mai ha donat símptomes de rendir-se. Ha escurçat el desavantatge fins als 4 gols (9-13), però llavors ha començat a aparèixer la Janna, de nou implacable des dels 7 metres. Al descans s'ha arribat amb un còmode 10-17.
Notícies recomenades
-
Esports L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després
-
Esports L'OAR estrena la temporada amb un doble compromís de nivell a la Supercopa Catalana
-
Esports El Ciudad Naranco guanya el Campionat d'Espanya d'Escacs celebrat a Sabadell
-
Esports Esportistes sabadellencs veterans, competint fins que "el cos digui prou"