ARA A PORTADA
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong Aleix Pujadas Carreras
-
Esports Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta" Sílvia Fernández Sequero
- Joan Monràs pujarà 21 vegades a la Mola per fer l'Everesting Run Challenge'
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
17 d’octubre de 2023 a
les 21:04
Actualitzat el
18 d’octubre de 2023 a les
19:04
L’Astralpool CN Sabadell ha fet saltar tots els pronòstics amb una brutal victòria a Belgrad. Els de Quim Colet han fet un gran partit a la piscina d’un dels favorits al màxim títol continental en una demostració de perseverança i bon joc. L’Astralpool ha culminat una gran remuntada als dos darrers quarts amb un gran 10 a 12.
El gran rèdit de les superioritats ha marcat l’inici del partit i és que tots els gols del primer quart han arribat amb home de més. Álvaro Granados ha fet els dos primers de l’enfrontament i, posteriorment, ha fallat un penal, però Angelos Vlachopoulos ha obert escletxa. Ha estat aleshores que Guus Van Ijperen ha obert el marcador sabadellenc amb un doblet. Entremig, Radomir Drasovic ha transformat un llançament de cinc metres, el segon comès per un Edu Lorrio molt condicionat per la resta del partit, deixant el 4 a 2 al primer parcial. Molt més imprecís ha estat el segon període durant gran part malgrat els dos gols inicials, un a cada costat.
Nikola Jaksic ha anotat, però una canonada de Kostas Averka ha retornat la distància. No ha estat fins al tram final que els atacants d’ambdós equips s’han retrobat amb la porteria rival després d’uns minuts de precipitació i bones defenses. Ha estat aleshores que Vlachopoulos, amb un nou penal, i Granados, juntament amb el segon gol d’Averka han tancat el període. Ha estat al tercer que l’Astralpool ha començat a posar nerviós a l’equip serbi.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Óscar Sanz, del Nàstic al CE Sabadell per reforçar el mig del camp arlequinat
-
Esports
Experiència i polivalència: Yanis Rahmani és el tercer fitxatge del CE Sabadell
-
Esports
De Can Rull a Girona per complir un somni: el sabadellenc que truca a la porta de Montilivi
-
Esports
Miguelete renova per a dues temporades amb el CE Sabadell
-
Esports
El futur del CN Sabadell està en bones mans: "La clau ha sigut no rendir-se mai"
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial