ARA A PORTADA
-
-
Màxima precaució: avís de perill molt alt per ventades aquest dijous a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell Manel Camps
-
L'educació, en vaga a Sabadell: "La sensació a l'escola és frustrant. No arribem a tot" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Torna la lliga per a l’Astralpool
- La doble cita de la Unió Ciclista Sabadell, farcida de novetats
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
27 de febrer de 2024 a
les 17:29
Després de tres mesos, tornen les competicions nacionals de waterpolo. L'Europeu i el Mundial han acaparat l'atenció durant el gener i febrer, però la lliga torna amb grans aspiracions per als dos equips de l'Astralpool CN Sabadell. I ho fa amb un doble duel davant el CN Sant Feliu a Can Llong.
El femení rebrà aquest dimarts a les del Baix Llobregat a la Finetwork Aquàtics (20:45). Les de David Palma tornen a la competició sense marge d'error. L'Astralpool és tercer, per darrere de Mataró i Sant Andreu. "Volem anar pas a pas. Les que portem més anys aquí sabem com funciona i que hem d'anar a poc a poc i deixar-nos tot per assolir els títols en joc", afirma la capitana, Maica Garcia.
A la Champions, la 'Final Four' està molt encaminada. Les sabadellenques buscaran tancar la seva presència entre les millors del continent el dia 9 de març a la piscina de l'Alimos grec. L'Astralpool en té prou amb no perdre de més de set gols per a certificar la classificació. "És un any atípic perquè en altres temporades a la lliga podíem anar més relaxades i centrar-nos en la Champions. L’alt nivell del waterpolo estatal fa que haguem d’estar sempre al 100%", reflexiona Garcia.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell s'acomiada de la Champions amb un gran triomf a Can Llong
-
Esports
Javi López-Pinto: "Els plantejaments dels altres equips demostren que ens veuen com el rival a batre"
-
Esports
Òscar Garcia Junyent torna a les banquetes amb un dels clubs més importants d'Europa
-
Esports
Queralt Castellet es classifica per a la final olímpica amb la setena millor puntuació
-
Esports
La recepta de l'èxit de la gimnasta sabadellenca més viral: "Entrenes 14 hores a la setmana i t'ho jugues tot en 90 segons"
-
Esports
L’últim de la Champions per al CN Sabadell, amb el tercer lloc en joc